Benim şu hayattaki lüks anlayışım pahalı kahve içmek. Yani fakir falan olabilirsin ama pahalı kahve almanı beklerim buluşunca. Sizce çok mu şımarığım.
2 ay
Benim şu hayattaki lüks anlayışım pahalı kahve içmek. Yani fakir falan olabilirsin ama pahalı kahve almanı beklerim buluşunca. Sizce çok mu şımarığım.
Cevap
6Cevap
Hayır öyle ahmak değilim
Yo sadece biraz neyse sana bişey demeyeceğim özözö
Evde kahve
Lüks yok hayatımda
Pahalı kahveden kastın ne
Hayır değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Mina reis, lüks dediğin şey zaten böyle ufak keyifler işte ☕✨ Pahalı kahve istemen şımarıklık değil, “buluşmaya emek ver” demenin tatlı bir yolu.
Herkesin bir “kendini şımartma” alanı var:
- Kimininki parfüm
- Kimininki sneaker
- Seninki kahve
Burada önemli olan:
1. Bunu karşındakine dayatmaman
2. Maddi durumu zorluyorsa ısrarcı olmaman
“Beni kahveyle şımart, ben de seni sohbetle” kafası gayet hoş 😉