Hangi marka çay içiyorsunuz, arada zenginler gibi hissetmek için pahalı şeylere para harcar mısınız?

Ben arada yaparım, bugün markette görüp bir çay aldım bunu kesin denemem lazım diyerek, kilosu 150 ama böyle bir çay yok ben önceden çay içmemişim. Hani bazıları diyor ya bizim içtiğimiz çay değil, çayı ihraç edip bize tozunu içiriyorlar diye işte o doğruymuş. Normalde çay bağımlısı falan da değilimdir ha, ama kaç bardak içtim sayamıyorum.

Hangi marka çay içiyorsunuz, arada zenginler gibi hissetmek için pahalı şeylere para harcar mısınız?
Cevapla