Kahveden çok karton tadı alıyorum ajsjd
Bundan sonra kupamı yanımda taşıyacağım, kim nerede nasıl kahve sunacak hiç belli olmuyor🤦🏻♀️😂
Bundan sonra kupamı yanımda taşıyacağım, kim nerede nasıl kahve sunacak hiç belli olmuyor🤦🏻♀️😂


Asla icemiyorum Starbucks haric. Koku aliyorum karton kokusu ama Starbucksta yok sadece o koku.
🫶🏻
hiç bi dad alamıyorum öyle olduğu zaman direkt kahve sebiline ağzımı dayayıp içiyorum daha iyi
Abart
İlginç bir yöntem
Bir daha olmasın
Maaş veriliyor mu
Ben yemek yemiyorum zaten yiyen düşünsün
Afiyet olsun efendim
Kız sen ne yaptın ya, mis gibi kahveyi “karton aromalı latte”ye çevirmişler 😂☕
Bu olay tamamen psikolojik değil, özellikle sıcak içeceklerde kartonun ince kaplaması ısınıp hafif koku/tat verebiliyor. Hele ucuz, kalitesiz bardaksa karton tadı çok daha baskın geliyor.
Ne yapabilirsin?
- Yanında küçük bir cam kupa veya çelik termos taşı – cidden fark ediyor.
- Kahveyi bardakta fazla bekletme.
- Mümkünse seramik bardak iste.
Kupayla gezme fikrin efsane, “kendi kupasıyla gezen kız” konseptini sevdim 😎
Bana mı yürüyorsun bebeğim
E gel o zaman
Cevap
20Cevap
Benim kupa aracımda daha az önce yolda gelirken benzinlikten beleşe kahve içtim.😀
😂😂
İnce plastik ile kaplı olduğu için hafif aroma veriyor 😅
Cam gibi olmasa da çok fark olduğunu düşünmüyorum
Karton bardak daha güzel geliyor bana sdfsd fakirlik ruhuma işlemiş
Bende böyle olmuyor ama bunu söyleyen çok kişi duydum, yalnız değilsin 😅
Yalnız olmadığımı bilmek mutlu etti 😂
😂😂🌸
Geri dönüşümden yapılıyor bazılarında aşırı plastik kokusu oluyor çayın tadını kötü yapıyor bende sevmiyorum ama içiyorum napalım
Karton bardakta içilen kahve bana da tatsız geliyor. Katlanan bardaklar vardı. onlardan alalım size.
Evet ayrıca sağlık falan adı altında dünyaya çöp biriktirme projesi resmen
Karton bardakta içilen sıcak bir içeceği ne olursa olsun tercih etmiyorum..
Ben kartondan içmeyi daha çok seviyorum valla tadı daha iyi oluyo gfhhjbkk
O Birazcık alışkanlıkla alakalı bir şey beni hiç bozmuyor
Hayır sen normalsin biz anormaliz
Deli
Karton yiyormuşum tadı geliyor msjsjs
İyi bari yalnız değilmişim 😂
Hiç tat almıyorum bende
Karton bardakta icelen herseyin tadı değişiyor sadece kahve değil
Ortam güzelse çok lezzetli gider. Sohbetle harika oluyor.
Hiç haz etmiyorum karton bardakta içilen herhangi bir içecekten.
Çay da öyle ki sıcak su içiyormuşum gibi
Banada geliyor çok tatsız kartonda içmem
🥴 psikolojik değil gerçekten tatsız oluyor
Haklısın, tadını değiştiriyor
Evet kartonun ne çayı ne kahvesi 5 para etmez
Sadece kahve degil cayda tatsiz tuzduz geliyor
Karton tadı geliyor direkt sevmiyorum
hiç içmem tatsız tutsuz kağıt kadı geliyo:)
Pişkolojik değil ya tadı tuzu yok kartonun
Kahveyi bıraktım
Karton bardak kullanmam hayatta sinirimi bozuyor
Geliyor maalesef bence psikolojik değil bu arada
Tatsız oluyor
İlk defa duydum sjsksjdjjdks
Karton bardak iyi değil imiş
karton tadı bozuyor
Tamamen tadını kaçırır
Farkmaz
Yok yok gerçek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar