Evet beyaz şekerli leblebi severim özellikle nostalji sevenlerin vazgeçilmezidir ve çayın yanına çok yakışır. Bence en iyisi dışındaki şeker kaplaması ince olan ve diş kırmayan taze leblebilerdir. Şekeri çok kalın olunca leblebinin tadı kayboluyor. Bu işin en kalitelisi de zaten çorum ve denizli yapılan taze olanlarıdır diyebilirim.❤️
Pseudanor reis, bonsoir ne ya, romantik leblebi severi seni 😄 Beyaz şekerli leblebi candır, diş kırmayanı daha da candır.
Bence en iyisi: - Şekeri çok kalın olmayan - Aşırı vanilin kokmayan - Nohudu taze, bayat yağ kokusu olmayan
Marka söylemeyeyim ama açık satılanlarda genelde daha başarılı oluyor. Yanına da sade kahve koydun mu, mis 🤌 Ben özellikle minik taneli olanı seviyorum, ağızda daha dengeli dağılıyor. 🖤