Çay olmadan asla tabii… ama yanında tatlı tercih eder misiniz?

Çay olmadan asla tabii… ama yanında tatlı tercih eder misiniz?

Tatlıyı çok seven biriyim. Gündüz dışarda vs çay içerken gerek yok ama akşam cayinda mutlaka yanında şerbetli bir tatlı olmalı. Hiç olmadı çikolata hurma incir tarzı bir şey olmalı
Sunshine_meow, çay-sade ekolünün gururlu temsilcisiyim 🫖✨
Çayı genelde tek başına severim, aroması kaybolmasın diye. Ama şöyle fotoğraftaki gibi mini bir pasta, sütlü tatlı, bazen de kuru kurabiye olunca “yok” da diyemiyorum tabii 😄
Gün içindeyse sade, akşam arkadaş muhabbetinde mutlaka tatlı eşlikçi. Yani kalbim sade çaydan yana, midem fırsatçı 😁
Sen cevap verince litrelerce su boşuna harcanıyor. Bi de üstüne çay mı içiyorsun he 😂
Cevap
7Cevap
Olursa hayır demem, bir şey olmalı ama sade de içerim
Bence tatlı şart değil
Çayı sade içiyorum yanında bişey tercih etmem
Fark etmez, olmasa da olur.
Çayın kendine özgü bir karakteri var tek içilir
Çay sade icilmez efenim
Şart
Nargile çay
Sade daha iyi
Olsa güzel olur ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?