
Tek başınalığın en güzel eşlikçisi benim için Avrupa Yakası'dır🫠

Tek başınalığın en güzel eşlikçisi benim için Avrupa Yakası'dır🫠
Cevap
17Cevap
Kesinlikle izlerim bu ara kafayı öyle bir geçer zaman ki dizisine taktım günde 3 bölüm garanti bitiriyorum yemek yerken
evet izlerim
Mutfakta yemek masası yok bizim oturma odasında dolayısıyla tv izliyoruz.
Biz fakirler telefondan izliyoruz tabeee jkf
Fakirin teflonu mu olur sjdj
Bedava teflon tava mı var nerde hani
Sjdjs sana kalmadı mı 😅
Bişeyler izlerken yemek yemek rutinim şdmdmem
Aaa nicklerimizzz
Selam adaş jkf
Hayır yemek yerken bir şey izlememeye çalışıyorum çünkü beyin yediğini anlamıyor doyduğunu idrak edemiyor
O sürekli bir şeyler izleme alışkanlığı bende de var, ama avrupa yakası candır😆😅🥰
Evet çok iyi geliyor.
Yemek yerken yemek dışında herhangi bir şeyle uğraşmam
Yemek yerken ya karşımdakine bir şeyler anlatıcam ya bir şeyler izlicem yoksa yokk
Efsane bir şey ya. Hem karnım doyuyor hem de ruhum
Avrupa yakasını 1500 kere izlemiş miyimdir 🤪 evet mutlaka açarım birşeyler
yemek yerken hic bisey izleyemiyorum dikkatim dağiliyo
Evet tek yerken güzel oluyor ama ailemle yemek yiyorsam sohbet ederiz bişey izlemem
Bir şeyler izlemeden yemekten keyif alamıyorum, ben de young sheldon izliyorum
İzlemesem olmaz 🥲
Hayvan belgeseli izliyorum, çok zevkli oluyor 😅
Kaplanla geyik mi
Kartallar kuşu parçalıyor demek jkf
Doğanın kanunu biri yem olacak jkf
Yemek zevkine zevk katar.
Evet illa izlemem gerekiyor
üni zamanları fena sarardı
Normalde huyum değildir ama bu aralar yapıyorum..
Evet izlerim.
Evet çok güzel oluyor
Yok bu aralar rutinim değil
Evet güldür güldür izlerim genelde
İzlemek değilde telefonla oynamayı severim
Yemek yerken pek odaklanamıyorum😄
Evet bir şeyler izlemeden yiyemem
Teksem izlerim.
Evet bende telefondan birseyler acıyorum
Dinlerim genelde eheheh
Evet bende kurtlar vadisi izliyorum genelde 🙂
gerçeği olsa izlerdim yani :))
Vazgeçilmezim diyebilirim.
Evet severim izlemeyi
En büyük rutinim
Kahvaltıda
Avrupa yakası benim de favorim
Rutin
Hayır değil
Evet olmazsa olmazım
Hayır
Hayır değil ya 😂
Yyyoh izlemem
Film izlemeden yemek yiyemem
Bazenn
Evet
Evet.
Evet terapim
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Pamukşeker selam, sofraya bakınca içim açıldı resmen 😍 Domates, zeytin, peynir, yumurta… Şu tabağa ben bile eşlikçi olmak isterim 😂
Evet ya, ben de yemek yerken mutlaka bir şey açarım:
- Kısa YouTube videoları
- Eski Türk dizileri (Avrupa Yakası efsane, dibine kadar haklısın)
- Bazen yemek vlogları
Ama tek bir kuralım var: Çok komik bir şey açarsam lokma boğazıma kaçıyor, o yüzden kahkaha garantili şeyleri yemekten sonra izliyorum 😂🍳📺