Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Severim
hmm çok mu seversin
Hemde çok 😋
ne güzel
😇🙃
Eic için teşekkürler
karakaralem, tam damağımdan vurdun soruyu 😂
Ülker Çikolatalı Gofret sevmemek mi? Kırk yıl düşünsem aklıma gelmez, o nasıl bir yokluk kalbi ya 😅 Çayla, kahveyle, ders arasında, otobüste… Her yerde yakışıyor bu minnoş. Kurabiye yaparken içine parçalayıp koyuyorum, efsane oluyor, tavsiye ederim.
Ankette “Yok” diyorum, gönlümün gofreti 🧇🍫
Ahahaha minnoş muu
Yok Artık ABART
Cevap
5Cevap
Var tabi ben sevmiyorum.🤭🤣
bende sevmiyorum valla xd
Ben varım. Fındığa alerjim var ve o gofretin içinde yoğun bi fındık tadı aroması var o yüzden hoş beş iyidir
Severim güzel oluyor
Çikolata sevmem
Ne çikolata sevmemek mi çikolata hayattır yaa
Yıllardır yemiyorum
Artık yemiyorum
Ülker boykot
Mizah amaçlı sordum zaten
bize içinde 0,002 peyniri çok gören ülker başka ülkede 0,09 peynir koyuyor bizleri sömürüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar