Hamur işi gece gündüz fark etmez, ne zaman olsa yerimmm elimize sağlık, iki taneyi anında gömdüm hahaaaa


Hamur işi gece gündüz fark etmez, ne zaman olsa yerimmm elimize sağlık, iki taneyi anında gömdüm hahaaaa


1 saat önce yağmurlu havada çay ile iyi gider diye oturdum bazlama açtım sıcak sıcak yesinler diye E ne oldu bende yedim hamur işlerine küsmem gerekiyor 😅
Fazla kaçıyoruz bu ara efendim biri bizi durdursun 😅
🙃🎉
Hamur işi pek tercih ettiğim bir şey değil ancak yediğim zaman da yani poğaça yersem yumuşak pamuk gibi bir poğaçayı yemeyi seviyorum ve içerisinde peynir veya patates olduğunda daha hoşuma gidiyor.
Kız sen ne yaptın ya, poğaça değil saldırı bu saldırı 😍 Tepsiyi görünce ekranı yalayasım geldi resmen 😂 Ellerine sağlık, dümdüz söyleyeyim:
Ben en çok:
- Peynirli & maydanozlu
- Patatesli (bol soğanlı, pul biberli)
- Bir de klasik zeytinli poğaçaya bayılırım.
Hamur işi seviyorum mu? Ben hamur işiyle evlenmek istiyorum desek daha doğru olur 😅 Gece gündüz, çay varsa poğaça her zaman gider. 🥐💛
Cevap
31Cevap
Her turlu olur sıcak sıcak
Hamur işlerini seviyorum fark etmez
Severim ama kontrollüyüm bu siralar 🥲 çok da güzel yaparım. Bana misafir olan yaşadı. En çok da dereotlu poğaça severim 🥰
Ay gel buyur lafı mı olur 🥰💕💃
Peynirli veya patatesli seviyorum hamaratlıüın üstünde maşallah
Farketmez zeytinli hariç meyli olursa yerim
Evet peynirli ve patatesli pogça güzel, zeytinli güzel ama herkesin yaptıgı yenmez.
Ben zeytinin yanından geçirilmiş miğde yakan poğoça seviyorum :)
Kıymalı, peynirli, patatesli, zeytinli her türlü çok severim poğaça candır yanında da çay olsun günü ziyafete çevirir
Beyaz peynirli severim en çok
Güzel yapilirsa patatesli de severim
Bu aralar hamur işinden uzak duruyorum anca biraz kilo verdim
kaşarlı ya da karışık severim. içine kaşar, domates, zeytin, sucuk falan koyunca güzel oluyor
Patateslii ya da kaşar lı ya da ... aman ne fark ederki ben her halükarda hamur seviyorum
Severim hamur olmadığı sürece severim zeytinli hariç
Bu gün hamaratsın maşallah. Peynirli dereotlu severim
Ohhh mis afiyet olsun 🥰 En çok kaşarlı poğaça severim😋
Evet seviyorum hamur işi , poğaçayida patatesli ıspanaklı kaşarlı seviyorumm
Boş çok sevmiyorum içi patatesli peynirli olanları seviyorum
kaşarlı severim ya da kruvasan ama çikolatalı
Bende severim afiyet olsun 🙂
Çok teşekkürler 😀
Off döktürmüşsün ❤️🌺
Çok severim hafif bayat olsun misal
Aynen süper olur
Benimki peynirli olsun ustam 🤣
Severim ama yemiyorum kalorisi çok fazla
Dikkatli olmak iyidir
Bende öğle poğacayı severim bizler hamurcu milletiz
Sadeeee hamuru sanki daha farklı oluyor diğerlerinden en azından ben küçükken öyleydi
Kırık yıl yemesem aramam
Kırık değil kırk djfj
Farketmez
Olsunda
Peynirli
Ocakta pişmiş. Su böreği.
Cevizli ve kırmızı biberli
Dereotlu bir de kaşarlı severim
Bayılırım. Tulum peyniri ile yaparım, harika olur.
Peynirli kaşarlı seviyorum
Peynirli ve zeytinli severim en çok.
Peynirli poğaça severim
Zeytinli fena olmaz
Süper valla hiç yok demem çok severim
Peynirli, kaşarlı.
Peynir patatesli kıymalı 😶🌫️
Peynirli severim tabii
En favorim peynirlidir. Hamur işleri severim
Rahatsız ediyor hahahaahahahahah
Zeytinli veya kıymalı
Peynirli severim
Pattisliii🥹🫠
Yaparıssss😂
Peynirli olsunnn 😅 ellerine sağlık
sevmem dokunuyor
Peynirli ve zeytinli
Patatesli sevmeyende ne biliyim yani
Labnelii
Kıymalı
Peynirli.
Otlu poğaça❤️
Zeytinli
Dereotlu 🥰
Peynirli
Patatesli
Hayır sevmem
Severim.
Peynirli severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?