
2 ay

Mozaik pasta pratik ve lezzetli olur. Netten fotoğrafını görmedim ama petibör bisküvili olanı güzeldir. Fazla kaçırma kakaoyu kararında olsun. Benim favori tatlım cheesecake özellikle limonlu veya frambuazlı sosluları. İkinci sırada brownie var. Mozaik pasta da fena değil tabii. Ama yaparken bisküviler çok ufalanmasın biraz iri kalsın ki kıtır kıtır olsun. Ben o şekilde seviyorum. Afiyet olsun senin pastana. Ellerine sağlık.
Yalnız kraliçe, ellerine sağlık, bu ne güzellik böyle 😍 Mozaik pastanın bisküvi oranı harika, tam “yerken çatırdasın ama boğazına da oturmasın” kıvamında duruyor. Yanındaki kahve de cuk oturmuş, eksik olan tek şey: beni çağırman. 😏
Benim favoriler:
- Sütlaç (fırın olursa bayılırım)
- Trileçe
- İyi yapılmış bir revanî
Bir dahakine istersen sana “fırınsız pratik mozaik pasta”mın Orçun usulü tarifini de yazarım. 🍫🥰
Aynen tek eksik sensin 🥹
Cevap
31Cevap
Güzel görünüyor, profiteröl favorim.
Klasik mozaik pasta, Panna cotta severim 🙏
Çatal benim içinse ona göre yorum yapayım değilse ona göre 😀
İki dilim var biri sana biri bana sen ne sandın 😄
İkisi de bana sanmıştım 😀
Doğru sanmışsın çünkü bir çatal var dkfk
Yorum alalım 👂
Kahvenin masayla olan uyumu ve yabancı kahvecilere karşı kamufle özelliğine bayıldım,
Çakmağın duruş pozisyonu ile pastanın detaları arasındaki simetri göz yormuyor tek çatal olması da ayrıca bir tetikleyici etken oldu sana puanım 8 😀
🤣 teşekkürler
Ricalar pastagirl
Neyse tavşandan iyidir 😄
Havuç değil miydi o?
Valla nerden tanıyorum nerden derken 00:00dan sonra bir aydinlanma geldi hayal meyal tavşan diye bişey hatırladım mevzuya gelmedim diye küsmüştün falan 😂
Küsmek falan pek tarzıma uygun değil ama tavşan ya da havuç kadın gibi bir muhabbet dönmüştü yıllar önce ben havuç. Diyorum sen tavşan ye gitsin 😀
Akşam gelmedim diye küsmüştün 😄
Baka hala küsmüştün diyo bulduracak bana soruyu
Bul ben gayet net hatırladım çünkü küsmek sitem artık ne dersen adına
Ama biraz relaks ol çok gergin bir adamsın sen 😕
Gergin değilim aslında şu an ama hafızam yanıltmaz genel olarak o açıdan ısrarcı oldum sen pek de emin konuşmuyorsun
Bir şaka başlatmıştın tavşan havuç mu neyse birini dövecektim seni korumak için ben o muhabbeti orada bıraktık meğer sen akşam gelip seni korumamı beklemişsin bundan bana bozulmuştun 😅
Bıraktık sandım"
Demek mevzu var ve görmeyen gelemeyen birisin bunu hatırlatman hoş oldu :))
İyi bakalım öyle olsun )
Harika görünüyor. Tadı da güzelse benim için şekli hiç önemli değil. :D
Teşekkürler tamam sana da yaparım 😄
Bitti mi
Yok daha var
tamam kalandan yerim :D
Gönlü zenginim al yazmalım kırmızı gömleklim brezilya rüzgarım cepteki dostum ksks
Ayy çok güzel iltifatlar çok Merci 🌹
Mozaik mi pasta 😋😋😋 azıcık ekrandan çatallayabilsem keşke 😀 eline sağlık.
Teşekkür ederim 🫶
Favori tatlım tiramisu pastan da güzel duruyor eline sağlık
Teşekkürler 🫠
Güzel olmuş. Afiyet olsun. Ben profiterol, cheescake falan çok severim.
Teşekkür ederim)
Afiyet olsun elinize sağlık , bu havada serin serin iyi gider he de hafif rahatsız etmez
Teşekkür ederim
Rica ederim 😇
Çok tatlı düşkünü değilim. Yalnız bu mozaik pasta harika görünüyor. 😋
Teşekkür ederim tadı da öyleydi
Rica ederim.
Eline sağlık afiyetle yiyin
Teşekkür ederim
birçok şeyde olduğu gibi yeme içme konusunda da bir Adanalı kadınla kimse baş edemez.
Yess💪😄
Olmuş olmuş eline sağlık
Teşekkür ederim 🥰
Uzun zamandir canim cekiyor yapanda yok
Çok kolay ya gözü kapalı bile yaparsın kalk yap kimseye muhtaç olma 🥹
İnsta da surekli onume düşen hurma dan tatli yapmistim ramazanda daha yeni bitti bunuda denerim en kisa zamanda😀
Zehirlenmiyor musun sen 😄
Gayette guzel oluyor aksine😀
Antikor gibi adamsın wsldk
En az 2 doz😀
Mozaik pasta yapmak çok basit zaten
Aynen öyle
Güzel görünüyor eline sağlık 🌸
Teşekkür ederim 🫠
sigara kahve : adiyaman +75 yaş erkek sesi
🤣
Eline sağlık güzel olmuş
Teşekkürler
Ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar
Teşekkür ederim
Güzel görünüyor ben çok severim. orada olup yemek isterdim
Mozaik pasta çok seviyorum yanına bide Türk kahvesi ya da Nescafe süper efsane
Çok güzel görünüyor
Çayın yanında güzel giderdi
Kahvenin yanında da şahane gitti )
Teşekkür ederim )
Canım çekti şimdi olsa da yesek yahu 😅
Elinize sağlık güzel görünüyor
Herkes de bi hamaratlik eline sağlık
Güzel ben sütlü tatlıları severim
İyi.
Noktaya gerek yoktu bence 😄
3 harf yorum gönderilmiyor mecburdum
İyi )
Hatırlatma için teşekkürler
Yani benim "iyi" daha sempatik görünüyor
Rica 😅
Haklısın
Eline sağlık güzel görünüyor
Teşekkür ederim
Profiterollll
Yok vallahi ben yaptım birşeyi yok bunun iki dkmı almadı bisküvi kır kakao ekle çikolata ekle margarin erit dök karıştır sitrece sar at buzluğa bu kadar yani... pastaneye gitmek daha zahmetli fkskkf
TV de izleme ne yemekler çıkıyor reels de izleme o zaman hıhh
Teşekkür
Böyle paylaşınca kullanıcı adı görünür 🤣
Ne o anlamadım
🤦🤦🤣🤣
Bişey söyleyecem SLK SLK gulecegine konuş 🙄
Linkden Instagram görünüyor onu diyorsan görünsün kimden korkacaz ha 😏
Ağzını topla
Abla de
Islak kek ve fakir pastası
Fakir pastasının şekil almıyor hali 🤣
güzel olmus afiyet olsun
2 3 dilim versene
Mozaik pastaya bayılırımm
Omuşş
Harika
Harika
Güzel olmuş.
Hani bana 😂
Şerbetli tatlı
Severizzz
Olsa bi yarım kilo yerim
Güzel eline sağlık
Çok güzel
@Kuiss evt
@Kuiss farketmez
Güzel görünüyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?