Keskeee bugun bizim ascının canı sıkkındı anlasılan öğlen yemegıde aksam yemegıde guzel değildi normalde guzel yapar ama bukez değil tatlı zaten aylardır yok gemide süt bçteli heralde 2 ayı gecmiştir koskoca türk firması bayramda bayram şekeri bile yollamadı bize bea inince ilk iş yemek konusunda hergun özlediğim bir şeyi yıyıcem kesin karada olmanın keyfını cıkarın burada para olsada istediğinizi alma sansınız yok
Gemide çalışıyorum bu yuzden yemek konusundaki şanssızlıgımızı dıle getirdim karada olup yasamanın degerını bılın dedim yemek konusunda cidden çok şey özleniyor burada