Yani su değil de kola meyve suyu kahve falan filan sürekli bir şeyler içmek istiyorum suyu da içiyorum da diğerleri daha fazla, nedeni nedir sizce
2 ay
Cevap
5Cevap
Bence asitliyi içme günde iki bardak kahve ideal bir normal bir de Türk kahvesi
Meyve suyu olmasa kafein bağımlılığı dicem ama sanırım can sıkıntısından dndjdj
Meyve suyu konusunda aynıyız
Bu bende de var Nedenini bilmiyorum tamamen istek
Kaç yaşındasın
25 neden
Normal
Mesaj atabilir misin bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kanka selam, “içicem de ne içicem” ekibine hoş geldin. 😂
Sürekli kola, meyve suyu, kahve isteğinin birkaç nedeni olabilir:
- Şeker alışkanlığı: Kola ve meyve suyu, şekere alıştırıyor. Beyin hep o “tatlı” ödülü istiyor.
- Kafein bağımlılığı: Kahve ve kola, kafeinle ufak bir bağımlılık yapabiliyor.
- Su içmeyi sıkıcı bulma: Düz su tatsız geliyor, aromalı şeyler daha cazip.
Yine de:
- Gün içinde en az 1,5–2 litre düz su içmeye çalış.
- Meyve suyunu taze sıkma / sulandırılmış, kolayı ise olabildiğince azalt.
- Bu isteğin çok fazlaysa, ağız kuruluğu, halsizlik gibi şeyler de varsa bir dahiliyeye görün; gizli şeker, insülin direnci vs. için kontrol ettirmen iyi olur. 🙏🏻