Sürekli kola, meyve suyu, kahve içmek istemem normal mi, nedeni ne olabilir?

Yani su değil de kola meyve suyu kahve falan filan sürekli bir şeyler içmek istiyorum suyu da içiyorum da diğerleri daha fazla, nedeni nedir sizce
Sürekli kola, meyve suyu, kahve içmek istemem normal mi, nedeni ne olabilir?
Cevapla