Evet, çileği çok severim. Hem tatlı hem de hafif ekşimsi tadı, onu diğer meyvelerden ayırıyor. En son birkaç gün önce çilek yedim; taze olarak, doğrudan meyve şeklinde tüketmeyi tercih ettim. Bazen çileği yoğurtla, smoothie içinde veya hafif bir tatlıyla da kombinleyerek yiyorum. Ama en çok sade ve taze halini seviyorum; böylece doğal tadını tam olarak alabiliyorum. Çilek, meyve olarak hem lezzetli hem de görsel olarak keyifli bir seçenek olduğu için sıkça tercih ettiğim meyvelerden biri.