
Arkadaşlarım çok şaşırıyor çilek yaz meyvesi değil mi diye ama kasımdan hazirana kadar çilek topluyoruz biz 😄

Arkadaşlarım çok şaşırıyor çilek yaz meyvesi değil mi diye ama kasımdan hazirana kadar çilek topluyoruz biz 😄
Seviyorum , sizler üretiyorsunuz bizler yiyoruz, Allah sizden razı olsun✌🏻
Cevap
15Cevap
Çilek seviyorum evet
Yani Şu an satilan çilekler hormonsuz mevsim meyvesi mi?
Tabikidee serada yetişiyor
Peki niye mayista haziranda satilanlar miss gibi çilek kokuyo, aromasi bol falan.
Simdi satilanlar sapa doğru beyaz kokusu ve aromasi az
Bilmem bizimkiler çok lezzetli sadece bi tık ekşi gibi oluyor yaza doğru daha tatlı oluyor
Kilosunu kaca veriyorsunuz? Bide toptanciya mi satiyorsunuz?
Hal alıyor Bilmiyorum 22 falan olsa gerek kilosu
Abooo, İstanbul'da kilosu pazarda 40-50 lira , manavda 60-70 lira
Evet aradakiler yiyor parayı oysa toplaması masrafı ne kadar da zor
İstanbul'da işlek yerde ufacik bir dukkan kiralasan sadece çilek satsan cok kazanirsin
Mm 😋 çilek 🍓 sevilmez mi be ya en sevdiğim yaz meyvelerinden
Şu an bende şaşırdım nasıl yetişiyor kışın o ya, çok severim.
Severim bende bir fide aldım inşallah meyvesini yiycem.
muhtesembir meyve
uretenin eline saglik
Çok güzel ya nerenin çileği bu
Mersinn
Severim ama bir kiraz etmez benim için
Aynen insan olmayanı seviyor bende kiraz severim
C ok severim lezzeti de yazın c ok k faz bence aromasi
Ama kısın çok tatlı
Çilek miii çok severimm
Adana mersin de 12 ay var. Her mevsim yenebilir
Çilek ve kiraz'ı severim.. Yaz meyvesi tabii ki..
Serada yetiştiriliyor çilekler
Arada kisin alırım
Yılın 12 ayı var artık Mersin in neresinde
seviyorum 🍓
Bayılırımmmmm
Severiz tabiki
Severim
Sevmem
Nerede bu sera
Severim evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?