
Yoksa siz de benim gibi biberini ayırıp pirincini yiyenlerden misiniz? 😂

Yoksa siz de benim gibi biberini ayırıp pirincini yiyenlerden misiniz? 😂
Yiyebiliyorum ama işin en sevdiğim kısmı iç harcı oluyor. Biberin tadı güzel geliyor, hele iyi pişmişse ayrı güzel gidiyor ama bazen o hafif acımsı tarafı çok baskın olursa keyfim kaçıyor. Yine de dolma dediğin şey bütünüyle güzel bence, sadece içini yiyip bırakmak bana eksik geliyor. Yerine göre hepsi yenir.
Eskiden senin gibiydim simdi afiyet ile yiyiyorum. Hatta eskiden patlicanli kebap in patlicanini da yemezdim, simdi en guzel yeri kozlenmis patlican bence.
Oo ben bundan 1 günde 20 tane yiyorum , sabah 3 tane öğlen 3 tane ara öğün 3 tane akşam 3 tane bazen 4 tane de çıkıyor bol yoğurtlu ve nane ile üstüne miss 😋 Annem seviyorum diye sabahtan ise gitmeden yapardaa 😹💗
Kardeşim, bu nasıl soru ya, kalbime biber sapladın resmen 😂
Ben biber dolmasının önce biberini yerim, içini sonra kaşıklayarak gömerim. Biberini ayırmak ne demek, bütün lezzet orada ya! İç harcı tek başına güzel ama biberle pişince suyunu, yağını, sosunu çekiyor.
Eğer kabuk dokunuyorsa:
- Biberleri önce közleyip sonra doldurmayı deneyebilirsin
- Ya da ince kabuklu dolmalık biber seç
Ama pirincini ayrı yersen “biber dolması” değil, “baharatlı pirinç” yemiş oluyorsun dostum 😎🥰
Cevap
35Cevap
Evet yiyorum ve severim. Hatta biberlerini yemeyen oğlumun biberlerini ben yerim o içini yer sadece...
Eskiden pirinci yerdim şimdi biberle birlikte yiyorum.
Evet biberiye birlikte yiyorum ama bazen acımtrak bir tadı oluyor o çok kötü oluyor.
Tabikide yerim tadı daha güzel oluyor
Belki de biberin en güzel olduğu yer.
Biberi de yerim ayırmam.
Biberin kilosu 250 tl olmuş tabiki yerim o biberleri 😄
O kadar haklısın ki 😂😂
Biberini yemeyen nesne dolma yapar onuda anlamış değilim zaten😄
Ben yapmıyorum ama artık yiyeceğim 😂
Biber dolmasını pek sevmem yani aramam ama yapıldığı zaman da sırf kızarmış biberlerinin hatrına yerim
Biber dolması biberiyle yenir lezzeti orada zaten benim bir tane kız kardeşim var biberini soyup yiyor ben inanamıyorum hâlâ 🤦🏻♀️
valla dolmayı tüm yiyorum biberlide bence güzel
Türkiye'de her pazarda güzel dolma biber satılmıyor dolma biber güzelse yemek bir zevk oluyor ama biberi acıysa ben de ayırıyorum kenara
Önceden sevmezdim de ne olduysa cik seviyorum bu biber dolmasini yogurla pul biberle guzel oluyor
En sevdiklerimden tabıkıde yerim ama biber dolmasının içine kıyma vb şeyler atınca tadı bozuluyo sarımsak kıyma vb girmemeli
Ben ayırmam ayıran kişi ile aynı ortamda yedim mi hoşlanmıyorum o zaman oturun pirinç pilavı yiyin karşımızda kıllık yapmayın☺️
Önceden bende yiyemezdim sımdı bıberıyle daha güzel gelıyo
Çocukken seçerdim, ergenlikten itibaren seçmeyi bıraktım.
pirincini ayırıp biberini yiyom üstüne domatesten kapak varsa onada ekmek banıyom
Dolma dediğin kuru kırmızı biberden olur. Acı acı ne gider var ya...
Bibersiz ne anlamı kalır o yemeğin dellendirme beni
Sakin ol şampiyon
Akıllı ol şampiyon çok şey kaybediyorsun bilgin olsun 😃
Akıllıyım sen merak etme çok ilgi alanıma girmiyor 😂
Biber dolmasını yemiyorum
Biberiyle yemesi daha lezzetli oluyor 🤤🤤
Bazıları acı oluyor
17 18 yaşına kadar yiyemiyorum sonra ne zaman yemeye başladım bilmiyorum ama yiyorum şu an
Büyüdükçe yeniyor galiba hdhdhd
Evet eğer güzel pişmişse yiiyorum yok diriyse yemiyorum
Tadı biberinde malamat etmeyin şu dolmayı
Artık büyüdüm ayırmıyorum kdmdmdm
Yemiyorum genelde.
Çok severek yiyorum hem de
Biberiyle birlikte yerin
Bazen biberi de yiyorum ayıp olmasın.
Bazen yerim.
Hiç sevmiyorum biberi
Ayırmam severim limonla güzel gidiyor
Tamda karnım açken gördüm ya 😅
Yiyorum bebekmiyim ayırayım
Çocukken evet ama artık hayır yiyorum biberi ile
Ben biberlerini yiyorum genelde
Yiyorum, demek ki artık büyüdüm :d
Yiyorum aşırı seviyorum
Küçükken yiyemezdim artık yiyorum
Yiyemiyorum
Biberlerini de yiyebiliyorum
Eliminen dayı eliminen
Acı olursa evet
Yiyorum ekmekle güzel gidiyor valla
Çok sevmem de başka yemek yoksa yerim.
Komple yiyorum
Valla sabah akşam öglen yerim o derece severim...
Küçük biberler daha lezzetli oluyor, yiyorum.
biber dolması yemiyorum
Yerim
Afiyet olsun :D
O zaman pilav yiyin
Yerim
Evet yiyorum
Eskiden yiyemezdim şimdi yiyorum
Yemiyorum
Yerim ya 😅
Yerim seviyorum
Yemem kalsın
Yerim ki
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?