Dışarıdan yemek sipariş vermeyi seviyor musunuz?

Valla o kadar kötü ki 130 gram tavuk döner diyor adam, zar gibi kesmiş 60-70 gram tavuk döneri bize 250-300₺ satıyor ne kadar yüzsüz bunlar, geri iade aldım o başka ama 150-200₺'ye kilosunu almıyorsun bile, hâlâ hilekârlık peşindeler ayıp.

Dışarıdan yemek sipariş vermeyi seviyor musunuz?
Cevapla