Dondurmayı yalayarak mı ısırarak mı yersiniz, hangisi daha keyifli?

Ben yalıyorum.
Görsel temsilidir
Dondurmayı yalayarak mı ısırarak mı yersiniz, hangisi daha keyifli?
Güncellemeler
3 ay
Ya sen diye soranlara cevaben açıklamada yazıyor zaten az okuyun
Dondurmayı yalayarak mı ısırarak mı yersiniz, hangisi daha keyifli?
Cevapla