Yeğenim yine teyzesine pasta yapmış yemin ederim bunlar da olmasa açlıktan ölürüm ben çok beceriksizim beni alan yandı hahaahhahah

Yeğenim yine teyzesine pasta yapmış yemin ederim bunlar da olmasa açlıktan ölürüm ben çok beceriksizim beni alan yandı hahaahhahah

Hadi canım, yeğenin pastası seni öldürecek kadar lezzetli olsa gerek! Bence basit ama damakta kalan bir şey deneyebilirsin: kurabiye tarifi. Yeter ki bisküvi/şeker/tereyağını karıştırıp şekil verip fırına at, 15 dakikada hazır. Hatta yeğenin pastasını yiyip "benimki de bu kadar kolaymış" demene sebep olabilir.
Gri3480 sen var ya, böyle yeğen bulmuşsun, pastacıyı niye arayasın 😂 Pasta da taş gibi duruyor bu arada, helal olsun çocuğa.
Ben en iyi:
- Islak kek (böyle içi ıslak, çatal değince “şlap” eder 🤭)
- Fırında kremalı patates
- Anne usulü köfte-patates
- Bir de tiramisu görünümlü bisküvili tatlı yaparım.
Sen de beceriksiz falan değilsin, daha “denememiş” halindesin 😉 İstersen sana tam bu tepsideki gibi kolay ıslak kek tarifi de yazarım.
Cevap
22Cevap
Ben yiyicigim aynisin. Bırak yapsınlar biz gurme olalim not verelim çok muhteşem fena diyerek yarına hazırlık şart yeni menü için 😬
Bunu çok iyi yapıyorum
Noodle yaparım çok güzel
Acili olan güzel
Yufka açmak dışında birçok şeyi yapabilirim.. keşke bıraksalar da hep yemek, pasta, börek vs yapsam başka hiçbir işe elimi sürmesem :)
Ezogelin çorba, kabaklı pide, Karalahana beyaz lahana ve pazı sarması, elmalı kurabiye... Bunların dışındakileri pek iyi yapamam
Karadenizli değiliz ama arada pazı ve karalahana yapıyoruz... Sebze yemekleri sevenler beğenebilir
Hamur işlerinde çok becerikli değilim ama sarmam güzel olur genelde çok beğenirler.. afiyet olsun canım
Evet etli
Tamam sana zeytinyağlı yaparım 😊
İnşaallah 🙃🙃
Bir çok yemeği yapmayı beceriyorum yalnız yaşamanın bana en büyük katkısı yemekleri yapabilmek oldu 😅😅
😅😅😅 tabi her zaman beklerim sarma sararım kısır yaparım kek patates salatası sizde gram altınınızı alın gelin
peynirli ve patatesli anca başka bilmiyorum denemedim😂
O zaman şimdiden afiyet olsun 😅
Yemek pek yapamam ama tatlıları 10/10 yaparım. Afiyet olsun size
Tatlı olarak ıslak kek , şıklık tatlısı, cheesecake yemek olarak lahmacun çiğköfte falan
Senin kadar değildir aplam
Peki apla
Afiyet şeker olsun. Ağzımızı sulandırdın valla. 👍 dark kakao galiba?
Bunu teklif etmeniz , inceliğiniz bile yeter bana.. teşekkür ederim. Tatmış kadar oldum inan ki 🙏
🙏
her şeyi güzel yaparım yaa yiyenler diyo ben değil ;)
ıslak kek konusunda ben de artık bir uzmanım😍😎
Oyy tesekkurler guzelim 🧡💋
Baklava harıc hıc denemedim oda o yüzden her türlü tatlıyı güzel yaparım 😅
Trilice yaparım , tiramisu , profiterol yaş pasta yaparım
Mozaik pasta, ayran ve cacık ve balaban kebabı (balaban köfte olarak da bilinir)
Tatlılar çok güzel görünüyor ama kendine de haksızlık etme illaki seni alan yaşar
Rica ederim
Künefeyi yapamayan yoktur galiba
Yaprak sarmasıni çok iyi yaparım. Kahveyi iyi yaparım. Ağlayan pastayi çok iyi yaparım. Kısırı çok iyi yaparım.
Mutfakta beceriksizim. Sadece yumurta kırabiliyorum. Çay demlemeyi 17 yaşında işe girdiğim firmada inşaatta öğrendim.
Olsun aç kalmazsin
Allah baktı. Şükür
Her yemeği normalin biraz üstünde iyi yaparım. Ama efsane yaptığım bişey yok
magnolia, puding saray tatlısı şimdi sebastian denicem
afiyet olsun :)
Genellikle yaptığım her şeyi güzel yaparım. Sürekli yaptığım tatlı gelin pastası. yiyenler beğenir tekrar ister
Sansebastian çizkek de güzel yaparım canım çekti şimdi 😂
😂😂
Detayı okumadan ''sen hiç mutfağa girmiyor musun '' diye geçti aklımdan.
Alan yanar mı bilmem ama çok aç kalırsın sen bu gidişle.
Birçok şeyi çorbası dan kurabiyesine yemeğinden kekine
magnolia çok güzel yaparım
Mecbur kalırsam salata jdsfjdsfsh
Aç kalmayacak kadar yapariz
Trileçemi çok beğenirler
😄 o kadar çok bi gecede yapamam
Ben yiyici taraftayim 😅
Açken hiç çekilmeyiz haha
Tüm yemekleri en iyi yapmak gibi bir yeteneğim var
Hepsini güzel yaparım
Vallahi 😄
Yaptığım her yemek lezzetli olur 🌊✨
Pasta börek ne isten yavrum yapalım🔪😁😄
Aman yavrum 😂😇
Hemen yapıyorum 😄
Ben yapamam pasta felan 😂
Kurabiye çeşitlerini güzel yaparım en çok.
Tabii, seve seve🌺
Hiçbişi sjjsjsjsjs
Pizza hamuru açar hazırlarım. 🍕
Çok teşekkür ederim. Bu arada hayatta aldığım ikinci evlilik teklifi oldu. 😃
Gırgır yapmak da insana terapi gibi geliyordur.
Kedibatmaz kendimi tek geçerim
Daha en iyimi keşfetmedim
Tost kdkf
Köfte..
Yaparım diyeceğimi sandın dimi sjdj
Benim gibi yapamazsın :D el lezzeti lazım
Yalvarsan da yapmam gayrı :D
Sen yap da görek
İstedin yap :D
Tembeel
Sahanda yumurta
Et yemeklerinin hepsini güzel yaparım
patates kızartması
Hepsi
Hiçbir şey 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?