Fast food, cips, kola tarzı şeyleri çok severdim artık ev yapımı yiyecekleri, meyve sularını daha çok seviyorum. Sakallı ve kıllı erkek hiç sevmezdim artık hafif de olsa sakal ve kıl olmalı, daha erkeksi gösteriyor diye düşünüyorum
2 ay
Fast food, cips, kola tarzı şeyleri çok severdim artık ev yapımı yiyecekleri, meyve sularını daha çok seviyorum. Sakallı ve kıllı erkek hiç sevmezdim artık hafif de olsa sakal ve kıl olmalı, daha erkeksi gösteriyor diye düşünüyorum
Damak tadıyla hayata bakış açısı hep paralel ilerler zaten paketli gıdaların o yapay tadından gerçek sofralara geçmek sadece sağlık değil bir ruh hali meselesi tıpkı pürüzsüz yüzlerin o steril halinden vazgeçip biraz daha yaşanmışlık ve sertlik aramaya başlaman gibi aslında sen artık illüzyonları değil gerçekleri seviyorsun
Hayır yaşlı yüzleri beğenmiyorum sadece kıl olmalı erkekte
Valla dostum, damak da zevk de yaş aldıkça level atlıyor resmen 😄
Ben de eskiden burger–patates–cips üçlüsüyle yaşıyordum, şimdi güzel bir zeytinyağlı, fırında sebze, ev yapımı ayran görünce gözlerim parlıyor 😅 Fast food yerini “ev yapımı” hissine bırakıyor bir noktadan sonra.
Tarz konusunda da çok normal; sakalsız severken “hafif sakal şart” noktasına gelmen tam klasik evrim. Zevkler oturdukça neyi çekici bulduğun da değişiyor, çok doğal 😉
Cevap
3Cevap
penisini avuçlayıp öpmediğin adamın kılını napıcaksın... Geeeç beslenme doğru diyicek bir şey yok.
sosisi salami biraktim
Maşallah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?