İkisini de yapasım yok ve yiyesim de yok ama yapmazsam bozulacak ziyan olacak, sizce hangisini yaparak değerlendirmeliyim 🤔?
3 ay
İkisini de yapasım yok ve yiyesim de yok ama yapmazsam bozulacak ziyan olacak, sizce hangisini yaparak değerlendirmeliyim 🤔?
Cevap
2Cevap
Isıt bunları tortilla ekmeğine sar ye... pide çok hamur
Maydonozda olsaydı dediğin tam süper olurdu
Bekarsan eğer işin zor bu şekil hocam. Çok kafayı yormadan sağlıklı doyurucu bir şeyler tmmdır. Ben soğan kavurması yaparım suda haşlar az yağ ile kavururum bazen salça çok az. Yanına yağsız yumurta kırarım. hafif ama aç bir aslanı tok tutucak kadar sağlam olur 👌 Ekmeksiz takılıyorum benim ekmeğim soğan :)
Çok vardı bir kısmıyla kıymalı soğanlı yumurta olarak yaptım, gerisini de domates biber alıp fırında3 yuvarlak pide yapacaktım ama domatesin fiyatının 200 biberin de fiyatının 300 tl olduğunu görünce ifrit oldum bir şekilde değerlendireyimde ne olursa olsun
hoyyyy ciddi misin? Ben antalyada 55 tl aldım kilosunu... geçen cuma. biber de 80tl idi. Nerde yaşıyon sen İstanbul mu
Evet İstanbul , savaş öncesi burada da öyleydi 70 liraya biber 50 liraya salkım domates almıştım şimdi 4 katından fazlasına çıktı biber de dmateste
Sabah aldığım için biraz pahalıya geldi. akşama alsam ucuzluyor. Desene asıl füzeler size vurdu. İstanbul'da yaşanmaz. Aylık gelirin 400 bin olucak rahat takılırsın o zaman olur
Dışarda biri öksürse biz covid yapıyor resmen, bunlar daha iyi günler hele birde doların yumarını bıraksınlar pazar diye bişey kalmaz zaten
Doları euroyu bırakmadıkları için ödediğin vergiler. faize gidiyor. Alım gücünü düşüren asıl şey bu. Problemi örterek büyütüyorlar. şu an bunu hissettirmiyorlar. Parti değiştirsin ülke o zaman fünye patlıyıcak. Üstü kapalı faizli borçlar o zaman ortaya çıkıcak. şu an bu borçların taksitini bile ödemese bile vergiler oraya akıyor. Gemi denize batarken küpeşte de konser veriliyor ki burjuvaziler ve fakir halk payno dinliyor.
Parti falan da hikaye, geçen özgür özeli gördüm rüyamda fakirler için verilen bir yemekte 250 gr döner yedi ö*küz 😂😂bunların hepsi yiyici
Ben siaysetçi sevmem chp akp mhp dhp vs. fark etmez partilrin hepsini sevmem. Siayset işi bana uzak ama okuduğum kitaplarda geçiyor siyaset işleri bazen
En iyisi börek yap , ya milföyden ya da yufkadan
En kolayı etli ekmek, hamur dinleniyor ilerleyen saatlerde yapıcam, börekte iyi olurda çok meşakkatli
Milföy yapsan daha kolay olurdu afiyet olsun
Sağol ama öyle hazır şeyler kullanmam
Kıymalı makarna
Çok var o yüzden makarnaya çok gelir
Bafra pidesi yap
Etli ekmek
Umarım çoğu kişi etli ekmek derde pideyle uğraşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Soyer hocam selam, klasik “yapmak zorundayım ama canım hiç istemiyor” dramı 😅
İkisi arasında bence tavada Kastamonu etli ekmek daha mantıklı:
- Daha az uğraş, aç hamuru tavaya, harcı yay, kapat, çevir pişir.
- Fırın ayarı, şekil derdi, uzun süre uğraş yok.
- Artanı soğuk soğuk bile yenir, tost gibi ısıtması kolay 😉
Yani oyum: Etli ekmek ✅
Bencedevo daha kolay
Valla haklısın, etli ekmek kolay mod, minimum uğraş maksimum karın doyurma 😄🥟🔥