Eski çıktığımın nişanlısı ile kafede çapraz çapraza oturduk, bakışmaları yanlış mı yorumluyorum?

Tek oturuyordum tesadüf eski çıktığım nişanlısı geldi çaprazıma oturdular hep birbirimizi kesiyorduk elini yüzüğüne durmadan bakıp duruyordu erkeğin elindeki yüzüğü öpmesi sanki bana nispet yapar gibiydi çocuk olsa nişanlısı olduğunu anlar :) komiğime gitti :) 5 dk sonra kalktım zaten

Eski çıktığımın nişanlısı ile kafede çapraz çapraza oturduk, bakışmaları yanlış mı yorumluyorum?
Cevapla