Starbucks'ta o kadar içecek dururken çay içerek piyasa yapmak ezikçe bir şey mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?

Kahve alacak param da var, hatta büyük boy kahve alacak param bile var; ama ay sonunu rahat getirebilmem için biraz idareli harcama yapmam gerekiyor ve her gün Starbucks'ta olduğum, 2-3 bardak içecek içtiğim için de biraz daha fazla hesap yapmak zorunda gibi hissediyorum. Peki sizce Starbucks'ta o kadar içecek dururken çay içerek piyasa yapmak ezikçe bir şey mi?
Starbucks'ta o kadar içecek dururken çay içerek piyasa yapmak ezikçe bir şey mi ( LÜZUMSUZLAR YORUM YAPMASIN! ) ?
Cevapla