• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme
3 ay

Sütlaç hiç sevmeyen biri olarak yine de sütlaç yaptım, sizce tadı güzel olur mu?

GalatadakiSiyah
GalatadakiSiyah Takip Et
Xper 7 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
512
Yapay Zekaya Sor

Hiç sevmem, yiyemem ama yine de yaptım 😅

Sütlaç hiç sevmeyen biri olarak yine de sütlaç yaptım, sizce tadı güzel olur mu?
Sütlaç hiç sevmeyen biri olarak yine de sütlaç yaptım, sizce tadı güzel olur mu?
Cevapla
Sevgi Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
17 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 964 cevap paylaştı.

    sütlaç tarifini denemişsin ve sevmediğin halde yapmışsın. bence önemli olan lezzet değil, ortaya güzel bir şey koymuşsun. süslemeler de çok güzel. şimdi yiyince de beğenmesen bile emeğinin karşılığını aldın diyebilirsin.

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkür ederim ☺️ böyle düşünmeniz bile çok güzel 🙏🏻

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    Sevmiyor halin buysa, seviyor olsan neler yapardın şekerimm. 🌸Allah'tan sevmiyorsun yani, maşallah maşallah ne de güzel şekillerle süslemiş sütlaçları, balonlu, yıldızlı , karlı, kalbli olarak süslemiş sütlacın üstünü de 👏🏻👌🏻

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler ☺️ evet sevmem ama yiyen sevinsin ya görünüş önemli

  • Büşrauysal12
    Büşrauysal12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    3 ay

    Vallahi ben sütlacı çok severim sütlaç yapmayı bilmiyorum ama çok seviyorum yani çok tatlı oluyor ya bir de kilo yapıyor Ne yapacağım bilmiyorum Bir şey sorabilir miyim Benim hakkımda arkadaşım yok

    1
    4 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Buyurun..

      Yorumla
    • Büşrauysal12
      Büşrauysal12
      3 ay

      Nasılsınız

      Yorumla
    • Büşrauysal12
      Büşrauysal12
      3 ay

      Bir şey diyeceğim Benim profilime girsen cevaplarından Semanur diye yazan kıza mesaj atabilir misin bana engel attı onu kaldırsın kızım üstüne çok gittim özür dilerim onu söylersin

      Yorumla
    • Büşrauysal12
      Büşrauysal12
      3 ay

      Kızla konuşur musun özür dilerim onu söyle lütfen

      Yorumla
  • SilverBlooming u
    SilverBlooming Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 847 cevap paylaştı.

    Ben çok severim. Güzel olmuştur eminim eline sağlık. 🌸

    1
    2 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkür ederim ☺️

      Yorumla
    • SilverBlooming u
      SilverBlooming
      3 ay

      Rica ederim. ☺️

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Şef Orçun
Şef Orçun Takip Et
Fenomen
3 ay
  • Tatlım sen sevmiyorsun ama fotoğrafa baktım… o sütlaçlar var ya, “beni ye” diye sahnede konser veriyor resmen 😄 Üstüne yaptığın tarçın desenleri de tam lokum gibi olmuş. Sütlaç aslında çok nazik bir tatlıdır; kıvamı tutmuşsa, pirinci doğru haşlandıysa tadı çoook güzel olur.

    Bence seninkiler gayet lezzetli olmuştur 😉 Hatta belki bir kaşık alırsın, “hmm fena değilmiş ya…” dersin, kim bilir? 🍮✨

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

27

Cevap

  • Hasan-ARSLAN
    Hasan-ARSLAN Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    3 ay

    Mükemmel görünüyorlar 😋
    https://voca.ro/1n1dayDtoH6b

    1
    2 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkür ederim ☺️🙏🏻

      Yorumla
    • Hasan-ARSLAN
      Hasan-ARSLAN
      3 ay

      Rica ederim ☺🙏🏼

      Yorumla
  • Roniwa
    Roniwa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 99 , eic 100%
    3 ay

    o tarçını öyle nasıl döktün orada nasıl bi hile var acaba

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      ☺️ hilesi yok aslında şekilli kapakları var yoksa ben çizemezdim

      Yorumla
  • Flankes_
    Flankes_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    3 ay

    Şekilleri çok tatlı olmuş ellerinize sağlık güzel görünüyor

    1
    2 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler ☺️🙏🏻

      Yorumla
    • Flankes_
      Flankes_
      3 ay

      Rica ederim 🙏🏼

      Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Tadını bilmem ama görüntüsü efsane duruyor 🤩

    1
    5 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Yiyen beğendi ya gerisi sorun değil 😅

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      3 ay

      Afiyet olsun 😂

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler ☺️ ama ben yemedim yiyene afiyet olsun tabi😅

      Yorumla
    • ByBrawo m
      ByBrawo
      3 ay

      Rica ederim 😊 Evet yiyene afiyet olsun 😂

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😂

      Yorumla
  • magnacarta1215
    magnacarta1215 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    3 ay

    Merhaba, ellerine sağlık çok güzel görünüyor, ben severim sütlaç, abartmam tabi

    1
    2 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Merhaba, teşekkür ederim 🙏🏻 afiyet olsun o zaman..☺️

      Yorumla
    • magnacarta1215
      magnacarta1215
      3 ay

      Teşekkür ederim ☺️

      Yorumla
  • Volkanİnanmaz1881
    Volkanİnanmaz1881 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 67%
    3 ay

    Çok güzel görünüyor ama şekillerini siz mi yaptınız

    1
    3 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Evet şekiller için özel kapakları var aslında yoksa ben çizemem böyle

      Yorumla
    • Volkanİnanmaz1881
      Volkanİnanmaz1881
      3 ay

      çok güzel olmuş elinize sağlık

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler 🙏🏻☺️

      Yorumla
  • anadecrister
    anadecrister Takip Et
    Guru Yaş: 18 , eic 100%
    3 ay

    Şekiller çok güzel balonlu ve ya kar tanesi benim olsun 🎈 ❄️

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Olur afiyet olsun

      Yorumla
  • retrociine
    retrociine Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    3 ay

    Dün ben de yaptım mük tatlı ya sevilmez mi ama eline sağlık

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler senin de eline sağlık maalesef sevmiyorum kendimi bildim gibi yiyemiyorum 🙈

      Yorumla
  • hayatbosm
    hayatbosm Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 20
    3 ay

    yemiyorsan ben alabilirim

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Olur afiyet olsun 🙏🏻

      Yorumla
  • eylemışkkk
    eylemışkkk Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    3 ay

    O tabaklar ne diye geçiyor bende aynısını almayı düşünüyorum da

    1
    4 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Doğrusu bilmiyorum züccaciye'de görüp beğenmiştim öyle aldım 😅

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Merhaba 😊 senin için kaseleri araştırdım biraz, cam fırın sütlaç kasesi veya muhallebi kasesi diye geçiyor..

      Yorumla
    • eylemışkkk
      eylemışkkk
      3 ay

      Teşekürr ederim

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • Mutluadam00
    Mutluadam00 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    3 ay

    Demek başka hesabında vardı

    1
    2 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Hayır bu hesabı kullanıyordum giriş yapamadım diye başkasını açmıştım ama artık onu kapattım

      Yorumla
    • Mutluadam00
      Mutluadam00
      3 ay

      Seninle sohbetimiz güzeldi

      Yorumla
  • Sitemkarım
    Sitemkarım Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 905 cevap paylaştı.

    Harika görünüyor süslemeleri eline sağlık

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkür ederim ☺️🙏🏻

      Yorumla
  • Gunahbenim23
    Gunahbenim23 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 95%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 564 cevap paylaştı.

    Sen yaptıysan güzeldir cano

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Ayyy teşekkür ederim ☺️🙏🏻🌸

      Yorumla
  • GGƏĆƏ
    GGƏĆƏ Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 99%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 844 cevap paylaştı.

    Sevenler var. Biz yeriz.

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Olur tabii afiyet olsun sevenlere 🙏🏻

      Yorumla
  • SABAHATAŞKAN
    SABAHATAŞKAN Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay

    Güzel görünüyor ellerine sağlık

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkür ederim 🙏🏻

      Yorumla
  • Yalniž_kadîňn
    Yalniž_kadîňn Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 374 cevap paylaştı.

    Süslemelerine bayıldım eline sağlık

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkür ederim ☺️🙏🏻

      Yorumla
  • aklımdadelisorular13
    aklımdadelisorular13 Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 901 cevap paylaştı.

    Yemeden bilemeyiz ama

    1
    2 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      İsteyen yesin afiyet olsun

      Yorumla
    • aklımdadelisorular13
      aklımdadelisorular13
      3 ay

      Saol

      Yorumla
  • severobeni
    severobeni Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 514 cevap paylaştı.

    Şekiller çok tatlı duruyo

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😊 evett teşekkürler 🙏🏻

      Yorumla
  • AsilSessizlik
    AsilSessizlik Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    3 ay

    Sen yemesen de sevenleri yer Ben seviyorum mesela

    1
    2 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Seven yesin afiyet olsun😊

      Yorumla
    • AsilSessizlik
      AsilSessizlik
      3 ay

      Teşekkür ederim

      Yorumla
  • orucbey34
    orucbey34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 353 cevap paylaştı.

    Sütlaç sevilmez mi yav

    1
    23 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Bilmem hiç yiyemedim şimdiye kadar

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Sen yap ben yerim ha😁

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Yer afiyet olsun ☺️

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      *yee

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Yerun kargola sen 😃

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 kargoyla size gelene kadar bozulur yolda

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Diğer seçeneği ağzıma alamıyorum 😃

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😂

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Bir an korku kapladı içimi 😁

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Neden

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Borçlu çıkmamak için😃

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Yok yahu niye borçlu çıkacaksın ki

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Biliyorum üstüme kalır 😄

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Yok bizde birine yiyecek verirsen aynını beklemezler kimseden

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Rahat edemem aşçı olarak alayım gel 😄

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😂 hee hee tamam

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Gel gel pişman olman 😁

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Emin misin?

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      Ahaha korku drama cevabı 😃

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😂 sesli güldüm buna

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      İşler nasıl

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      İyi gibi ya

      Yorumla
    • orucbey34
      orucbey34
      3 ay

      🙂🍰

      Yorumla
  • kakilakuku u
    kakilakuku Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 44%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ben yanık sevıyorm

    1
    5 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Fırında 😊

      Yorumla
    • kakilakuku u
      kakilakuku
      3 ay

      Evet

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Güzel oluyordur O da

      Yorumla
    • kakilakuku u
      kakilakuku
      3 ay

      Eline sağlık

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler 🙏🏻

      Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Biz yeriz sen ne zaman istersen yap

    1
    3 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Buyurun tabii isteyen herkese afiyet olsun 🙏🏻

      Yorumla
    • nomorebets35
      nomorebets35
      3 ay

      Eline saglik:)

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Afiyet olsun ☺️

      Yorumla
  • FOSİLbirÜYE
    FOSİLbirÜYE Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 383 cevap paylaştı.

    Sütlaç sevmeyen de ne bileyim..

    1
    5 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Napiyim kendimi bildim bileli yiyemem hiç 😅

      Yorumla
    • FOSİLbirÜYE
      FOSİLbirÜYE
      3 ay

      Garip ötesi garipsin. Fırında sütlaçda mı yemezsin?

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Hayır yemem neden garip ya yiyemiyorum işte

      Yorumla
    • FOSİLbirÜYE
      FOSİLbirÜYE
      3 ay

      Hatun bildiğin gece kabusu gibi yaaa :S

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😂 o nasıl benzetme ya çok kırıldım şimdi

      Yorumla
  • DELİKANLIPRENSSSS
    DELİKANLIPRENSSSS Takip Et
    Master Yaş: 27
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Tipi güzel eline sağlık ye bir tane alisirsin

    1
    5 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Yiyemiyorum ya başkaları yiyor işte

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      3 ay

      Başkasina hayrin dokunuyor her şeyde böyleyse sıkıntı

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Sorun değil benim için ya alıştım

      Yorumla
    • DELİKANLIPRENSSSS
      DELİKANLIPRENSSSS
      3 ay

      Dogrudur

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😊

      Yorumla
  • Aserehehadejetejebe
    Aserehehadejetejebe Takip Et
    Master Yaş: 34
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Güzel görünüyor süsleri de güzel

    1
    2 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler 🙏🏻

      Yorumla
    • Aserehehadejetejebe
      Aserehehadejetejebe
      3 ay

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    3 ay

    Eline sağlık afiyet olsun

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler 🙏🏻

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    3 ay

    Aaa sen daha tatlı duruyorsun ama

    1
    13 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler 🙏🏻☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Yazamamak üzdü

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Anlayamadım?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Sana yazacaktım da kutun kapalı

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Neyse istemezsen tamam

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Açamam mesaj kutumu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Sen gelir misin peki

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Nasıl?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Gizliden çıksam sen d gelsen olmsz mi

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      🙄 çık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Gel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      3 ay

      Gelecek misjn

      Yorumla
  • Maskelimucize
    Maskelimucize Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 56%
    3 ay

    Harika görünüyorlar 😊🙏

    1
    0 Yorumla
  • AysunKayalar
    AysunKayalar Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    3 ay

    Yaparsan tadı güzel olur.

    1
    0 Yorumla
  • Kleopatra19
    Kleopatra19 Takip Et
    Yoda Yaş: 21 , eic 100%
    3 ay

    Sütten nefret ediyorum ama şekilleri güzel

    1
    0 Yorumla
  • _Lunora
    _Lunora Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    3 ay

    Olmuştur eline sağlık

    1
    0 Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 10,1b cevap paylaştı.

    Güzel görünüyor

    1
    0 Yorumla
  • luvies
    luvies Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    3 ay

    Şekilleri ne güzel olmuşş, ellerine sağlık❤️

    1
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Güzel gözüküyor, benn çokkk severim 😍

    1
    0 Yorumla
  • Sicilyalı-55
    Sicilyalı-55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    3 ay

    Emek var ellerinize sağlık tadıda güzel olmuştur

    1
    0 Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Sütlaç sevilmeyecek bir şey değildir..

    1
    0 Yorumla
  • zeynepdok78
    zeynepdok78 Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı.

    Valla ben çok seviyorum

    1
    0 Yorumla
  • OurangMedan u
    OurangMedan Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 76%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.

    Şekilli tarçınlar sütlaca burjuva havası katmış.🙁

    1
    0 Yorumla
  • AnzerBalıyımmm
    AnzerBalıyımmm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25
    3 ay

    Ver ben yerim aşko @GalatadakiSiyah

    1
    5 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Ye tabi ya afiyet olsun ☺️🙏🏻

      Yorumla
    • AnzerBalıyımmm
      AnzerBalıyımmm
      3 ay

      @GalatadakiSiyah aşko muhabbet etmek ister misin?

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 konu nedir?

      Yorumla
    • AnzerBalıyımmm
      AnzerBalıyımmm
      3 ay

      Sütlaç 😂

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😂 bence onu sana annen de yapabilir ya

      Yorumla
  • вshєldσn u
    вshєldσn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    İnşallah olur

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Olmuştur ya 😊

      Yorumla
  • RedStilettoLove
    RedStilettoLove Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 845 cevap paylaştı.

    Kahramansın şu ann

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😌 teşekkürler 🙏🏻 🙈

      Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Helal sana

    1
    56 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler 🙏🏻

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Evli misin

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Hayır?

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Sütlaçın üstündeki şekiller evli itemleri gibi, seni nasıl kaçırmışlar looğ

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 bunlar bana değil evde isteyen yiyor zaten ama genelde komşulara gidiyor..
      Kaçırmışlar derken?

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Yani nasıl evlenememişsin diyorum kaçırmışlar seni görmemişler manasında, tiramisu yapabiliyor musun?

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Yapabilirim ama o da hiç sevmediğim tatlılardan 😅 belki de evlenmeyi ben istememişimdir

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Nolacak peki bu halin? Sütlaçlarını yiyip deliren birisi olsa fena mı

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      İsteyen herkes yiyebilir sütlaçlardan ☺️ ne bileyim olacağına bıraktım işte

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Amcamla tanıştırayım seni o da sütlaça bayılır bekar

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Amcan? Şaka mı yapıyorsun sen?

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Ahah tabi şaka, seni amcama kaptırmam

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Gıcıksın yaa 😅

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Sütlaç ince çizgim bilesin hele üstündeki şekiller beni benden aldı

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 afiyet olsun o zaman

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      İkram edersen afiyet olacak inşallah

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Tabii buyur ye ya ikram etmeden olmaz

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Sen mi yedireceksin

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😂 sen gelene kadar bozulur

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Sen gelip yapacaksan olur bana uyar

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 ne fark ediyor ki sütlaç işte

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Ben gelene kadar bozulacaksa sen gel yap diyorum, belki yanına marifetli ellerinden bi kaç börek çıkar

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 hee öyle desene tamam ya o basit

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Diyosuun, anahtarlar paspasın altında fırını şimdiden ısıtıyorum

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 heee

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Ev alev almadan gel

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Evi yakma be

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Gemileri yakmışım ev yansa nolur

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Niye gemileri yakmışsın ki ya

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Sütlaç sütlaç

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Ya sütlaç yemedin mi daha

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Kendi ellerimle yedirecem dedin bekliyoruz

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Demedim öyle ya 😅 şöyle evden biri yapsın işte zor değil

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Ben yaparım da seninkiler daha hoş gibi

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 sen de üstüne bir şeyler çiz

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Seni çizecem

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 zor

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Sığdıramam mı

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Onu bilemem 😊

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      O zaman büyük kasede yapalım

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅fark etmez ki

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Leğende yapacam olmaz mı

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Yuhh daha büyük bişey yok muydu?

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      O kadar süt pirinç nerede bulayım ahaha

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Satın al her yerde var yahu 😂

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Ahahah tüm mahalleye dağıtmamız lazım olacak

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Dağı dağıt hayır güzeldir 😅

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Seni çizersem dağıtmam anı olarak saklarım

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      İyyy çürür

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Haydaaa dondururuz)

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      İyi bari büyük bi dondurucu dolap al 😅

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Acaba direkt seni mi dondursam ahah

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Beni niye ya 😅

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Böyle hamaratı bulmuşum kaçırır mıyım

      Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      😅 bi sütlaçla hamarat olunsa keşke

      Yorumla
    • Aristokratımsı
      Aristokratımsı
      3 ay

      Tek marifetim sütlaç demiyorsundur inşallah

      Yorumla
  • Birisi_
    Birisi_ Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    3 ay

    Güzel olmuş eline sağlık

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    3 ay

    Ellerine sağlık

    1
    1 Yorumla
    • GalatadakiSiyah
      GalatadakiSiyah
      3 ay

      Teşekkürler 🙏🏻

      Yorumla
  • morsaclihuriyeee
    morsaclihuriyeee Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 719 cevap paylaştı.

    Şekilleri çok güzel

    1
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı.

    güzel olmaz

    1
    0 Yorumla
  • ahmetcann16
    ahmetcann16 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    3 ay
    Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Çok şekerliyse bayar

    1
    0 Yorumla
  • Serapsevimx
    Serapsevimx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    3 ay

    Güzel görünüyor

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(33)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Sütlaç hiç sevmeyen biri olarak yine de sütlaç yaptım, sizce tadı güzel olur mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kremalı makarna deneyen var mı tadı iyimi? 10 cevap verildi
Tulum peynirli makarna denediniz mi sizce nasıl bir tat? 34 cevap verildi
Cevizli un helvası yaptım, sever misin? 16 cevap verildi
Zerdeli sütlaç denedin mi sever misin? 11 cevap verildi
Yoğurtlu makarna yanına cacık yapsam yakışır mı? 70 cevap verildi
Kıymalı makarna ile aranız nasıl? 26 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨