Yeme & İçme konusunda 964 cevap paylaştı. sütlaç tarifini denemişsin ve sevmediğin halde yapmışsın. bence önemli olan lezzet değil, ortaya güzel bir şey koymuşsun. süslemeler de çok güzel. şimdi yiyince de beğenmesen bile emeğinin karşılığını aldın diyebilirsin.
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim ☺️ böyle düşünmeniz bile çok güzel 🙏🏻
En İyi Cevaplar
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
3 aySevmiyor halin buysa, seviyor olsan neler yapardın şekerimm. 🌸Allah'tan sevmiyorsun yani, maşallah maşallah ne de güzel şekillerle süslemiş sütlaçları, balonlu, yıldızlı , karlı, kalbli olarak süslemiş sütlacın üstünü de 👏🏻👌🏻
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkürler ☺️ evet sevmem ama yiyen sevinsin ya görünüş önemli
3 ayVallahi ben sütlacı çok severim sütlaç yapmayı bilmiyorum ama çok seviyorum yani çok tatlı oluyor ya bir de kilo yapıyor Ne yapacağım bilmiyorum Bir şey sorabilir miyim Benim hakkımda arkadaşım yok
14 Yorumla- 3 ay
Buyurun..
- 3 ay
Nasılsınız
- 3 ay
Bir şey diyeceğim Benim profilime girsen cevaplarından Semanur diye yazan kıza mesaj atabilir misin bana engel attı onu kaldırsın kızım üstüne çok gittim özür dilerim onu söylersin
- 3 ay
Kızla konuşur musun özür dilerim onu söyle lütfen
- Yeme & İçme konusunda 847 cevap paylaştı.
u 3 ayBen çok severim. Güzel olmuştur eminim eline sağlık. 🌸
12 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim ☺️
- 3 ay
Rica ederim. ☺️
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım sen sevmiyorsun ama fotoğrafa baktım… o sütlaçlar var ya, “beni ye” diye sahnede konser veriyor resmen 😄 Üstüne yaptığın tarçın desenleri de tam lokum gibi olmuş. Sütlaç aslında çok nazik bir tatlıdır; kıvamı tutmuşsa, pirinci doğru haşlandıysa tadı çoook güzel olur.
Bence seninkiler gayet lezzetli olmuştur 😉 Hatta belki bir kaşık alırsın, “hmm fena değilmiş ya…” dersin, kim bilir? 🍮✨10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
3 ayMükemmel görünüyorlar 😋
https://voca.ro/1n1dayDtoH6b12 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
- 3 ay
Rica ederim ☺🙏🏼
o tarçını öyle nasıl döktün orada nasıl bi hile var acaba
11 Yorumla- 3 ay
☺️ hilesi yok aslında şekilli kapakları var yoksa ben çizemezdim
Şekilleri çok tatlı olmuş ellerinize sağlık güzel görünüyor
12 Yorumla- 3 ay
Teşekkürler ☺️🙏🏻
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Tadını bilmem ama görüntüsü efsane duruyor 🤩
15 Yorumla- 3 ay
Yiyen beğendi ya gerisi sorun değil 😅
- 3 ay
Teşekkürler ☺️ ama ben yemedim yiyene afiyet olsun tabi😅
- 3 ay
😂
3 ayMerhaba, ellerine sağlık çok güzel görünüyor, ben severim sütlaç, abartmam tabi
12 Yorumla- 3 ay
Merhaba, teşekkür ederim 🙏🏻 afiyet olsun o zaman..☺️
- 3 ay
Teşekkür ederim ☺️
3 ayÇok güzel görünüyor ama şekillerini siz mi yaptınız
13 Yorumla- 3 ay
Evet şekiller için özel kapakları var aslında yoksa ben çizemem böyle
- 3 ay
çok güzel olmuş elinize sağlık
- 3 ay
Teşekkürler 🙏🏻☺️
3 ayŞekiller çok güzel balonlu ve ya kar tanesi benim olsun 🎈 ❄️
11 Yorumla- 3 ay
Olur afiyet olsun
3 ayDün ben de yaptım mük tatlı ya sevilmez mi ama eline sağlık
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkürler senin de eline sağlık maalesef sevmiyorum kendimi bildim gibi yiyemiyorum 🙈
yemiyorsan ben alabilirim
11 Yorumla- 3 ay
Olur afiyet olsun 🙏🏻
3 ayO tabaklar ne diye geçiyor bende aynısını almayı düşünüyorum da
14 Yorumla- 3 ay
Doğrusu bilmiyorum züccaciye'de görüp beğenmiştim öyle aldım 😅
- 3 ay
Merhaba 😊 senin için kaseleri araştırdım biraz, cam fırın sütlaç kasesi veya muhallebi kasesi diye geçiyor..
- 3 ay
Teşekürr ederim
- 3 ay
Rica ederim ☺️
3 ayDemek başka hesabında vardı
12 Yorumla- 3 ay
Hayır bu hesabı kullanıyordum giriş yapamadım diye başkasını açmıştım ama artık onu kapattım
- 3 ay
Seninle sohbetimiz güzeldi
- Yeme & İçme konusunda 905 cevap paylaştı.
3 ayHarika görünüyor süslemeleri eline sağlık
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
- Yeme & İçme konusunda 564 cevap paylaştı.
3 aySen yaptıysan güzeldir cano
11 Yorumla- 3 ay
Ayyy teşekkür ederim ☺️🙏🏻🌸
Yeme & İçme konusunda 844 cevap paylaştı. Sevenler var. Biz yeriz.
11 Yorumla- 3 ay
Olur tabii afiyet olsun sevenlere 🙏🏻
3 ayGüzel görünüyor ellerine sağlık
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim 🙏🏻
- Yeme & İçme konusunda 374 cevap paylaştı.
3 aySüslemelerine bayıldım eline sağlık
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim ☺️🙏🏻
- Yeme & İçme konusunda 901 cevap paylaştı.
3 ayYemeden bilemeyiz ama
12 Yorumla- 3 ay
İsteyen yesin afiyet olsun
- 3 ay
Saol
- Yeme & İçme konusunda 514 cevap paylaştı.
3 ayŞekiller çok tatlı duruyo
11 Yorumla- 3 ay
😊 evett teşekkürler 🙏🏻
3 aySen yemesen de sevenleri yer Ben seviyorum mesela
12 Yorumla- 3 ay
Seven yesin afiyet olsun😊
- 3 ay
Teşekkür ederim
Yeme & İçme konusunda 353 cevap paylaştı. Sütlaç sevilmez mi yav
123 Yorumla- 3 ay
Bilmem hiç yiyemedim şimdiye kadar
- 3 ay
Yer afiyet olsun ☺️
- 3 ay
*yee
- 3 ay
😅 kargoyla size gelene kadar bozulur yolda
- 3 ay
😂
- 3 ay
Neden
- 3 ay
Yok yahu niye borçlu çıkacaksın ki
- 3 ay
Yok bizde birine yiyecek verirsen aynını beklemezler kimseden
- 3 ay
😂 hee hee tamam
- 3 ay
Emin misin?
- 3 ay
😂 sesli güldüm buna
- 3 ay
İyi gibi ya
- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
u 3 ayBen yanık sevıyorm
15 Yorumla- 3 ay
Fırında 😊
- 3 ay
Evet
- 3 ay
Güzel oluyordur O da
- 3 ay
Eline sağlık
- 3 ay
Teşekkürler 🙏🏻
- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
3 ayBiz yeriz sen ne zaman istersen yap
13 Yorumla- 3 ay
Buyurun tabii isteyen herkese afiyet olsun 🙏🏻
- 3 ay
Eline saglik:)
- 3 ay
Afiyet olsun ☺️
- Yeme & İçme konusunda 383 cevap paylaştı.
3 aySütlaç sevmeyen de ne bileyim..
15 Yorumla- 3 ay
Napiyim kendimi bildim bileli yiyemem hiç 😅
- 3 ay
Garip ötesi garipsin. Fırında sütlaçda mı yemezsin?
- 3 ay
Hayır yemem neden garip ya yiyemiyorum işte
- 3 ay
Hatun bildiğin gece kabusu gibi yaaa :S
- 3 ay
😂 o nasıl benzetme ya çok kırıldım şimdi
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
3 ayTipi güzel eline sağlık ye bir tane alisirsin
15 Yorumla- 3 ay
Yiyemiyorum ya başkaları yiyor işte
- 3 ay
Başkasina hayrin dokunuyor her şeyde böyleyse sıkıntı
- 3 ay
Sorun değil benim için ya alıştım
- 3 ay
Dogrudur
- 3 ay
😊
- Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.
3 ayGüzel görünüyor süsleri de güzel
12 Yorumla- 3 ay
Teşekkürler 🙏🏻
- 3 ay
Rica ederim ☺️
Gizli Üye(18-24)3 ayEline sağlık afiyet olsun
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkürler 🙏🏻
Gizli Üye(25-29)3 ayAaa sen daha tatlı duruyorsun ama
113 Yorumla- 3 ay
Teşekkürler 🙏🏻☺️
Cevap sahibi3 ayYazamamak üzdü
- 3 ay
Anlayamadım?
Cevap sahibi3 aySana yazacaktım da kutun kapalı
- 3 ay
Evet
Cevap sahibi3 ayNeyse istemezsen tamam
- 3 ay
Açamam mesaj kutumu
Cevap sahibi3 aySen gelir misin peki
- 3 ay
Nasıl?
Cevap sahibi3 ayGizliden çıksam sen d gelsen olmsz mi
- 3 ay
🙄 çık
Cevap sahibi3 ayGel
Cevap sahibi3 ayGelecek misjn
3 ayHarika görünüyorlar 😊🙏
10 Yorumla
3 ayYaparsan tadı güzel olur.
10 Yorumla
3 aySütten nefret ediyorum ama şekilleri güzel
10 YorumlaOlmuştur eline sağlık
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 10,1b cevap paylaştı.
m 3 ayGüzel görünüyor
10 Yorumla Şekilleri ne güzel olmuşş, ellerine sağlık❤️
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.
3 ayGüzel gözüküyor, benn çokkk severim 😍
10 Yorumla
3 ayEmek var ellerinize sağlık tadıda güzel olmuştur
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı.
3 aySütlaç sevilmeyecek bir şey değildir..
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı.
3 ayValla ben çok seviyorum
10 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
u 3 ayŞekilli tarçınlar sütlaca burjuva havası katmış.🙁
10 Yorumla
3 ayVer ben yerim aşko @GalatadakiSiyah
15 Yorumla- 3 ay
Ye tabi ya afiyet olsun ☺️🙏🏻
- 3 ay
@GalatadakiSiyah aşko muhabbet etmek ister misin?
- 3 ay
😅 konu nedir?
- 3 ay
Sütlaç 😂
- 3 ay
😂 bence onu sana annen de yapabilir ya
Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. İnşallah olur
11 Yorumla- 3 ay
Olmuştur ya 😊
- Yeme & İçme konusunda 845 cevap paylaştı.
3 ayKahramansın şu ann
11 Yorumla- 3 ay
😌 teşekkürler 🙏🏻 🙈
- Yeme & İçme konusunda 5,8b cevap paylaştı.
3 ayHelal sana
156 Yorumla- 3 ay
Teşekkürler 🙏🏻
- 3 ay
Evli misin
- 3 ay
Hayır?
- 3 ay
Sütlaçın üstündeki şekiller evli itemleri gibi, seni nasıl kaçırmışlar looğ
- 3 ay
😅 bunlar bana değil evde isteyen yiyor zaten ama genelde komşulara gidiyor..
Kaçırmışlar derken? - 3 ay
Yani nasıl evlenememişsin diyorum kaçırmışlar seni görmemişler manasında, tiramisu yapabiliyor musun?
- 3 ay
Yapabilirim ama o da hiç sevmediğim tatlılardan 😅 belki de evlenmeyi ben istememişimdir
- 3 ay
Nolacak peki bu halin? Sütlaçlarını yiyip deliren birisi olsa fena mı
- 3 ay
İsteyen herkes yiyebilir sütlaçlardan ☺️ ne bileyim olacağına bıraktım işte
- 3 ay
Amcamla tanıştırayım seni o da sütlaça bayılır bekar
- 3 ay
Amcan? Şaka mı yapıyorsun sen?
- 3 ay
Ahah tabi şaka, seni amcama kaptırmam
- 3 ay
Gıcıksın yaa 😅
- 3 ay
Sütlaç ince çizgim bilesin hele üstündeki şekiller beni benden aldı
- 3 ay
😅 afiyet olsun o zaman
- 3 ay
İkram edersen afiyet olacak inşallah
- 3 ay
Tabii buyur ye ya ikram etmeden olmaz
- 3 ay
Sen mi yedireceksin
- 3 ay
😂 sen gelene kadar bozulur
- 3 ay
Sen gelip yapacaksan olur bana uyar
- 3 ay
😅 ne fark ediyor ki sütlaç işte
- 3 ay
Ben gelene kadar bozulacaksa sen gel yap diyorum, belki yanına marifetli ellerinden bi kaç börek çıkar
- 3 ay
😅 hee öyle desene tamam ya o basit
- 3 ay
Diyosuun, anahtarlar paspasın altında fırını şimdiden ısıtıyorum
- 3 ay
😅 heee
- 3 ay
Ev alev almadan gel
- 3 ay
Evi yakma be
- 3 ay
Gemileri yakmışım ev yansa nolur
- 3 ay
Niye gemileri yakmışsın ki ya
- 3 ay
Sütlaç sütlaç
- 3 ay
Ya sütlaç yemedin mi daha
- 3 ay
Kendi ellerimle yedirecem dedin bekliyoruz
- 3 ay
Demedim öyle ya 😅 şöyle evden biri yapsın işte zor değil
- 3 ay
Ben yaparım da seninkiler daha hoş gibi
- 3 ay
😅 sen de üstüne bir şeyler çiz
- 3 ay
Seni çizecem
- 3 ay
😅 zor
- 3 ay
Sığdıramam mı
- 3 ay
Onu bilemem 😊
- 3 ay
O zaman büyük kasede yapalım
- 3 ay
😅fark etmez ki
- 3 ay
Leğende yapacam olmaz mı
- 3 ay
Yuhh daha büyük bişey yok muydu?
- 3 ay
O kadar süt pirinç nerede bulayım ahaha
- 3 ay
Satın al her yerde var yahu 😂
- 3 ay
Ahahah tüm mahalleye dağıtmamız lazım olacak
- 3 ay
Dağı dağıt hayır güzeldir 😅
- 3 ay
Seni çizersem dağıtmam anı olarak saklarım
- 3 ay
İyyy çürür
- 3 ay
Haydaaa dondururuz)
- 3 ay
İyi bari büyük bi dondurucu dolap al 😅
- 3 ay
Acaba direkt seni mi dondursam ahah
- 3 ay
Beni niye ya 😅
- 3 ay
Böyle hamaratı bulmuşum kaçırır mıyım
- 3 ay
😅 bi sütlaçla hamarat olunsa keşke
- 3 ay
Tek marifetim sütlaç demiyorsundur inşallah
Güzel olmuş eline sağlık
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayEllerine sağlık
11 Yorumla- 3 ay
Teşekkürler 🙏🏻
- Yeme & İçme konusunda 719 cevap paylaştı.
3 ayŞekilleri çok güzel
10 Yorumla Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı. güzel olmaz
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayÇok şekerliyse bayar
10 Yorumla
3 ayGüzel görünüyor
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 