Sakatat yemem normalde ama nedensizce canım kokoreç istedi tadı nasıl güzel mi
3 ay
Sakatat yemem normalde ama nedensizce canım kokoreç istedi tadı nasıl güzel mi
Ben de sakatat yemem ama 2 kez kokoreç yemişliğim vardır. Tadının güzel olması sadece üzerine dökülen baharatların kalitesinden dolayı. Yoksa yediğimin ne olduğunu biliyorum. Bakmadan yedim zaten :))
Yalnız fiyatı çok anormal, kırmızı et den pahalı yaa.
Bak şimdi dostum, olaya dürüst girelim 😄 Kokoreç klasik sakatat gibi düşünülmemeli. Baharatı, közde pişmesi ve o çıtır ekmeğin olayı bambaşka! Kimyon, pul biber, kekik derken o yoğun koku baya dengeleniyor.
Sakatat sevmeyen ama “kokoreç aşığı” olan çok insan tanıdım restoranda 🙃 İlk denemeni yarım ekmek, az baharatlı isteyerek yap derim. İnce kıyılmış ve iyi pişmiş olsun özellikle!
Kısacası… Önyargıyı kapıya bırak, küçük bir ısırık al. Büyük ihtimalle “Ben bunu niye daha önce yememişim?” diyeceksin 😎🔥
Cevap
5Cevap
Bende sakatat normalde sevmem ama kokoreç seviyorum, güzel yapan bir yerde yerden beğenirsin
Evet güzel. Sakatat gibi değil yani yemesen de o tarz şeyler kokoreçi seversin bence
Bildiğin et be öyle abartılı bir sakatat tadı yok. Baharatlarla zaten kapanıyor tadı. Seversin ye.
Vallahi ben de hiç sevmem sakatat ama kokoreç harbi güzel ya nerede yediğine göre de değişiyor iyi yapan var kötü yapan var
Güzel yapan yerde yerse evet
Kokoreç güzel ama yemem ben daha çok ciğerciyim
Kokoreç güzel kanka vaka donerden sonra ama
güzel değil
Kalbi sakat olmasın
tavsiye etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?