Soğuk paklava yaptım çok kötü olmuş çöpe gitmesin diye hepinize bir parça kargolasam olur mu?

Yazık emek verdim lütfen yiyin 🥺
Güncellemeler
3 ay
Karnım ağrıdı inş zehirlenmemişimdir
Soğuk paklava yaptım çok kötü olmuş çöpe gitmesin diye hepinize bir parça kargolasam olur mu?
Cevapla