Ton balığı yedikten sonra süt ve süt ürünleri ne kadar süre sonra güvenle tüketilir?

“Balıkla süt birlikte yenmez, zehirler” diyen çok var ama bu gerçekten doğru mu? Ton balığı yedikten hemen sonra yoğurt, ayran ya da süt içilir mi? Yoksa belli bir süre beklemek mi gerekir? Bilgisi olan yazsın 🙌

Ton balığı yedikten sonra süt ve süt ürünleri ne kadar süre sonra güvenle tüketilir?
Ton balığı yedikten sonra süt ve süt ürünleri ne kadar süre sonra güvenle tüketilir?
Cevapla