Soğuk baklavayı sevmeyen bi ben miyim?

Normal baklavayı çok seviyorum daha güzel geliyor tadı. Soğuk baklavayı en iyi yapılan yerden yedim ona rağmen normal baklava gibi tat gelmiyor pek beğenmedim çok hafif. Bir ben miyim sevmeyen

Soğuk baklavayı sevmeyen bi ben miyim?
Cevapla