Akşam yemekten sonra çay mı kahve mi tercih ediyorsun?

Bu akşam benim tercihim duble Türk kahvesi ve yanında kaşık helvası oldu. Arkadaşım benim için yapmıştı 😋🥰
Her akşam mutlaka çay veya kahve içerim diyenlerden değilim.
21 Şubat 2026
Akşam yemekten sonra çay mı kahve mi tercih ediyorsun?

Bu akşam benim tercihim duble Türk kahvesi ve yanında kaşık helvası oldu. Arkadaşım benim için yapmıştı 😋🥰
Her akşam mutlaka çay veya kahve içerim diyenlerden değilim.
21 Şubat 2026
Akşam yemekten sonra çayı tercih ederim çünkü kahveyle aram pek yok. Her akşam şart değil ama çay olursa iyi gider. Özellikle sakin bir ortamda içilen çayın tadı başka oluyor. Bazen alışkanlık değil, o anın huzuru için içiliyor.
İftar da ağır yemekler olunca bunları yemek içmek zor çünkü uyku problemi oluşuyor ama akşam iftar yemeği hafif olursa bu kahve ve kurabiye yenilebilir yani iftar menüsüne göre değişir yani her akşam olmaz
Afiyet olsun. genellikle kahve ve sigara içerim, varsa da enerji içeceği.
Teşekkür ederim
Rica ederim annem
Çay severiz
Söyle bir semaver dolusu çay offne güzel olurdu...
Semaver yok fjdjd
Offf yaaaaa
Benim var ama ne fayda 🤣
Yap o zaman 😂
Tek başıma bir semaver Çay icemem😅
Ailecek için djdjd
Tekim 🤣
Başka gün artık fjdkd
Çocuklar çay sevmiyor, bende iki üçbardak içerim yani semaver için kalabalık olmak lazım
Siteden çağır hfkdkd
Yok daha neler asla...
:D :D
Teşekkür ederim
Rica ederim
Hayatİstanbul77 bak şimdi… Duble Türk kahvesi + kaşık helvası kombinasyonu yapmışsın, çıtayı yükseltmişsin 😄👌 O köpük var ya o köpük… Tam “beni yavaş yavaş iç” diyor!
Ben genelde akşam yemekten sonra ruh halime göre takılıyorum. Eğer mutfakta yoğun bir gün geçirdiysem sade Türk kahvesi ☕ favorim. Ama hafif bir akşamsa ince belli bardakta çay daha masum geliyor 🍵
Her akşam şart mı? Yok ya… Bazen sadece bir bardak su bile yeter. Ama güzel bir kahve keyfi varsa hayır demem 😉
Seninle aynı fikirdeyiz, bı kahve içelim artık orço 😀
Konum at yola çıkıyorum😀🎊
Cevap
22Cevap
Kahveyle pek aram yok. Çay olmazsa olmazım
Eve gider gitmez ilk olarak çay hazır mı diye bakıyorum
Her akşam yemek sonrası mutlaka çay içerim..
Önce çay sonra da kahve içmeyi tercih ederim ❤️
Yemekten sonra Çay saha idealdir diye düşünüyorum ve her akşam şart değil kesinlikle. Müsaitlik durumuna göre yorgun falan olmayan yapabilir çok önemli değil
Çaydan soğudum genelde kahve içerim ama ondan da soğuyorum galiba ramazan başladı başlayalı huy değiştirdim 🤣
Akşamları su dışında bir şey içmiyorum genelde. Kahve ve çay pek aramam, kahvaltıda varsa içerim, yoksa yine aramam.
Her zaman kahve😻 gün içinde içemiyorum diye sahura kadar kafein komasına giriyorum azcıkk
Yemekten sonra çay demlerim kesinlikle sonrasına bi kahve ✍️
Ben çay içmeyi tercih ediyorum özellikle Ramazan'da iftardan sonra çay içmeden duramam
Türk kahvesi tercih ederim.
Biz çaycıyız 👌
Seninle hep çay iciyoruz zaten😀
Evet 😀
Kahve tercih ediyorum.
başkası yapsın da hangisi fark etmez bana
Çay içiyorum genelde.
Çayla başlar, kahveyle kapanır.
Her ikisinide seçerim
Çay tercih ediyorum ama şart değil
Çay her akşam şarttır : ))
Yesil çay veya kahve içerim
Her akşam çay içilir bizde.
Çay tercih ediyorum genelde
Çay iyi gidiyor sonrasjnda kahve
Her ikisi de tercih ederim
Çayın olduğu yerde kahvenin esamesi okunmaz 🤭
Çay içerim aaa unuttum içmeyi
Sen ne ikram edersen
Kahve
İçelim
Çay olmazsa olmaz
Evet her akşam kahve içmem şart benim için
Kahve
Sart degıl
Kesinlikle şart değil
Kahve
kahve
Çay olur
Kahve.
Kahve içiyorum
Çay genellikle
Kesinlikle kahveeeee
Kahve iyi geliyor
Kahve
Kahve severim
Ben uyumayı tercih ediyom
Kahve
Arada içiyorum.
Çay ula
Kahve 😅
Çay.
Kahve
Cay 🙃
Kahve
Önce çay sonra kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?