Ben pastacık kreması yaptım cıvık oldu ben valla öyle yaptım tutar mı?

4 su bardağı süt koydum
2 yemek kaşığı un
2 yemek nişasta
1 paket vanilya bir çay bardağı kadar şeker
Pişirip soğuduktan sonra Krem şanti yaptım ama cıvık oldu
Ama ama yine de öyle yaptım sonra strecledim tutar mi
Ben pastacık kreması yaptım cıvık oldu ben valla öyle yaptım tutar mı?
Cevapla