Kekeme olduğum icin asosyal oldum nasi duzeltirim?

ben kekemeydim ama artık düzeldi yinede tanımadığım insanların yanında hala kekeliyorum. bir işte garson olarak çalışıyordum sosyalleşip konuşmamın üstüne gitmek için ama keleleyince insanlar hep bana tuhaf bir seymis gibi bakıyordu. konuşurken durakladığımda "neden bu kadar düşündün" ya da "sanki erken söyledin" ve buna benzer seyler soyluyordu müsteriler. bende sonunda işten çıktım yapamadım. konusmam hakkinda en ufak şeye bile ağlıyorum kafama takıyorum yillardır okuldaylende hep dalga geçtiler. ben nasıl bunu aşıcam? okulu bırakmayı bile düşündüm sonucta insanlarla iletisim kuramadiktan sonra ne kadar kendimi geliştirsemde bi faydasi yok. kekelememin psikolojik olduğunu farkettim ama nası düzelicem bilmiyorum
Kekeme olduğum icin asosyal oldum nasi duzeltirim?
Cevapla