Arkadaşımın “şifa niyetine” yaptığı içeceği içmeli miyim yoksa dostluğumuzu mu sorgulamalıyım? 😂

Detokslar, yeşil karışımlar falan derken bugün elinde böyleli bir bardakla geldi. Altı kıpkırmızı meyveli, üstü bildiğiniz çimen yeşili bir şey… Görüntü desen akvaryum gibi 😅
Tadına bakıp risk mi almalıyım yoksa “benim midem hassas” bahanesine mi sığınayım? 😂😂
Arkadaşımın “şifa niyetine” yaptığı içeceği içmeli miyim yoksa dostluğumuzu mu sorgulamalıyım? 😂
Güncellemeler
4 ay
İçtim arkadaşlar burnumu tıkayarak.. tamam iyiiimm ajsjsjs
Arkadaşımın “şifa niyetine” yaptığı içeceği içmeli miyim yoksa dostluğumuzu mu sorgulamalıyım? 😂
Cevapla