
Çırptım çırptım karıştırdım kendimi kekle yatıştırdımmmmm 😅😅

Çırptım çırptım karıştırdım kendimi kekle yatıştırdımmmmm 😅😅

Muazzam.
Teşekkür ederim

Hepsini yemek istiyorum

Kuzuuuu bu ne güzellik, resmen “terapi keki” değil, “benimle evlen kekiyim” bu 😍👏 Şekil şahane, rengi çok iyi, dışı hafif kızarmış, içi yumuşak belli. Kalıbın da çok şık, sunum direkt tam puan.
Sadece ufak tüyo:
- Bir dahaki sefere fırından çıkar çıkmaz üstüne temiz bir bez ört, nemini içerde tutar, daha da yumuşacık olur.
Sen böyle devam edersen pastane açarsın, haberin olsun 😄🍰
Cevap
17Cevap
Afiyet olsun güzel görünüyor. 🙏
Barışşşşşş teşekkür ederim ❤️
Rica ederim <3 🙏
Görüntüsü çok güzel, soyulmuş mandalina gibi hatta. Afiyet olsun.
Teşekkür ederim efendim
Güzel olmuş ellerine sağlık.. Tatmak istedik ama maalesef.. Yiyenlere afiyet olsun artık😇
Teşekkürlerrr
Tatlıyla hiç aram yok ama görüntüsü çok iyi. Eline sağlık
Teşekkür ederim
Bu bir kek değil. Herkes kek yapıyor sen sanat eseri yapıyorsun
Teşekkür ederim efendim 🙂🙂
Öylesine biri böyle güzel kek yapmasını nerden öğrendi 😃
Öylesine biri değil demek ki 😅
Vay beee eski bir reklam🥺
Eskiyen sadece reklam mı diyerek iyice ciğere sağlamak istemem kekimizi yiyelim biz 😃
Afiyet olsun bize 🤣
Afiyetle yedimx, eyvallah
Güzel görünüyor eline sağlık
Teşekkür ederim
Çok güzel olmuş cidden
Teşekkür ederim 😘
Çayla birlikte afiyet olsun 💖😘
Ben yemedim diyetteyim ev ahalisi yedi afiyetle🤣
Teşekkür ederim ❤️
Olsun yine de sunum güzel ❤️
canım çekti yaa çok güzel gözukuyor
Canın mı çekti 🥺 özür dilerim kuzumm
❤️
Merhaba 🤩
Çok lezzetli görünüyor, içerisinde ceviz de varsa tek kelime ile muazzam bence.
Yanına güzel bir çay ve sohbeti de eklersek nokta atışı yapılmış olur.🙏
Gayet güzel
Teşekkür ederim
Süper
❤️ teşekkür ederim 😘
Güzel gerçekten
Teşekkür ederim 🙂
Güzel gözüküyor ellerine sağlık
Teşekkür ederim ❤️
Rica ederim
İlginç bir tasarım :D eline sağlık
😀 Teşekkür ederim ❤️
Harika görünüyor eline sağlık
Çok güzel Gürbüz görmesin
lezzetli gorunuyor ellerine sağlık
Güzel olmuş afiyet olsun
Gelinin kız kardeşi gibi olmuş
Ellerinize sağlık çok güzel olmuş
Güzel görünüyor kuzum eline sağlık ❤️
❤️
Güzel eline sağlık
❤️
Harika
Görsel iyi
Evet
Eline sağlık harika
❤️
Eline sağlık
Görünüyo
Ellerine sağlık
Eline sağlık
mukemel olms
Görünüyo.
Heee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?