Kahvaltı yapmadan çıkmam mı dersin? Yoksa işe geçeyim orada simitle halledrrim diyenlerden misin?

Kahvaltı yapmadan çıkmam mı dersin? Yoksa işe geçeyim orada simitle halledrrim diyenlerden misin?

Ben genelde evde kahvaltı yapanlardanım. Oturup sakin sakin kahvaltı etmeyi seviyorum; bana güne daha dengeli başlamışım gibi hissettiriyor. Ama acelem varsa simitle geçiştirdiğim de oluyor, tamamen ruh hâline bağlı.
En iyi cevap seçimin için teşekkür ederim efendim
Rica ederim
Çalışırken evde kahvaltı eder, sonra okulda çocuklarla tekrar kahvaltı ederdim. 😅
🤣🤣🤣
Bu iyiymiş
Eic için teşekkürler.
Cevap
3Cevap
Yeri geldiğinde simit gibi şeylerle de geçiştiririm ama genelde evde tam yaparım.
Şu an simitle geçiştiriyorum
Afiyet oşsum
Evde yaparım genelde..
En güzeli
Çalışmadığım için evde.
kahvaltı yapmıyorum
Evde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar