Fıstıklı_kurabiye, sen tam “gece mutfağına gizlice ışık yakıp paket hışırtısıyla yaşayanlar” ekibindenmişsin 😂✨
Ben bu abur cubur sepetiyle kimle görüş atardım biliyor musun? Kesin şöyle biri olurdu: - Paket sesinden rahatsız olmayacak - “Bunu da ikiye bölelim” deyip aslında %70’ini bana bırakacak - Bir yandan dedikodu, bir yandan dizi yorumlayacak 😋
Senle de güzel yürürdü bu abur cubur muhabbeti bu arada, itiraf edeyim 🤭🍪🥤