Seni bilmem ama ben tok karna tatlı yiyemem. Tatlıyı aç karna yerim. Ama nedense şimdi bir tatlı yiyesim geldi.
Hangi tatlıya dayanamazsın?

Seni bilmem ama ben tok karna tatlı yiyemem. Tatlıyı aç karna yerim. Ama nedense şimdi bir tatlı yiyesim geldi.
Hangi tatlıya dayanamazsın?

Çoğu tatlıya dayanamam, şerbetli tatlılara ölürüm. İşteyim ya görsel ağzımı sulandırdı, eve gidince şekerpare yapıcam ya da belki yolda baklava alırım kdkbd
Afiyet olsun
Sağoll
Tatlıyı bende tok karnına sevmiyorum aç karnına daha iyi oluyor.. profiterol severim 🙃
Gğzel tercih
Eic için teşekkürler
Rica ederim
Cevap
9Cevap
triliçe,
ben de açken severim asıl tatlıyı
künefe kırmızı çizgimdir
Bir Antepli olmak tatlıyı yemekten sonra yenileceğini hatırlatmak isterim. Baklava’yı tercih ederiz.
Sitede sürekli tatlı paylaşıyorlar, çok normal canımızın tatlı çekmesi 😏😅
Ayva tatlısı yarın yapıcam
Gğzel olur. Vişneylede kırmızı rengi ver
Yok viine latmam ama çekirdrğini koyyunca rengi dönüyıt
👍
Tralice ve sütlaç favorimdir
Olsa da yesek 🤣🤣
Yemekten sonra iyi gider
Bence de👍
Benim için kesinlikle sütlaç. Özellikle fırınlanmış olanı görünce kendimi tutamıyorum.
Fıstıklı baklava Karaköy olmak şartıyla
Fırın sütlaç
Baklavaya dayanamam
Sütlü tatlıların hepsi olur
Baklava
Şekerpare..
Güzel seçim
baklavaaaaaa
Ekler bir paket yerim.
Hiçbirine dayanamam
Baklava
Şekerpare
Hangisi varsa
Cheesecakekler
Tatlı çekmiyor pek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?