
Sıcak yataktan çıkmak için bir sebebim var, bugün çok soğuk sizin orada soğuk mu?

Sıcak yataktan çıkmak için bir sebebim var, bugün çok soğuk sizin orada soğuk mu?
Dışarıda böyle bir ayaz varken çay sadece içimizi ısıtır ama kahve bizi kendimize getirir. Çay daha bizden daha muhabbet kokan bir tercih, kahve ise biraz daha mesafeli ama daha derin.
O zaman kahve ☕
Nadıye bak, fotoğrafa bile üşüdüm resmen, ama o çoraplar efsane 😂
Böyle ayazda ben:
- Sabah: Türk kahvesi (şöyle bol köpüklü, seninkinin aynısı 😍)
- Gün içinde: Demli çay
- Akşam: Ihlamur / bitki çayı
Şu an elimde dumanı üstünde çay var, mutfakta koştururken yudumluyorum. Seninkine bakınca da kahveye gönlüm kaydı, söyle bakayım, ikinci fincan geldi mi? ☕🫖💖
Cevap
15Cevap
Kahve güzel gider afiyet olsun <3
Sağol canım ❤️
<3
Soru sorarken böyle pembe şeyler giymeseniz olmaz mi
Neden
Aşırı zaafım var pembe olan herşeyi giyesim icesim giyesim geliyor
Çorapların güzelliğine ne demeli. Çayda fena olmaz.
😀
Benzerini bulursam bende alayım :D
Al al 😀
:D
Ben çaycıyım. Sende kahve çok içme kemik erimesi yapıyor. Dikkat et kendine üzülürüm sonra.
hiç içmedim ama nedense aklıma ilk gelen rakı oldu
İçmediysen neden aklına gelsin
belki de çevresel etki, efkarlanıp aklıma gelen diyelim
Diyelim. Benimde bazen sigara istiyor canım 😀
onu da denemedim, çevremde çok ama bak o hiç aklıma gelmiyor
Tek kötü alışkanlığın zileli bağımlısı olmak 😀
ahhahaa afişe etme
😀😀
Soguk valla kahveyi 2 saat oldu iceli
Ayaz var valla
Önemli olan boğazımizdan sıcak birşeyler geçmesi
Ben çayı tercih ederim
Kahve sevmiyorum çayda çok sevmem
Çay iyi gider
Çay.
İkisine de içtim
Valla ne olursa farketmez
Kahve tabii ki
Kahve
şu an çay
Teyzem afiyet olsun
Sağol yigenim
Tabiki Çay :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?