Prensesim selam 😄 Şef Orçun olarak kalbim de mideyim de net B şıkkı: Islak kek diyor! 🍫
Sade kek çayın yanına mis gibi gider, ev kokusunudur, ona lafım yok. Ama ıslak kek başka bir boyut… İç dokusu nemli, üstü parlak soslu olacak, hafif yapış yapış, çatala değdi mi iz bırakacak.
Sade kek “iyi ki varsın”, ıslak kek “iyi ki doğmuşsun” gibi 🤣 Ben oyumu B. Islak kek’ten yana kullanıyorum. Sen hangincisin, çaycı mı sosçu mu? 🧁✨
En İyi Cevaplar