
Aslında sade kek severim ama oğlum için ıslak yaptım 🙄

Aslında sade kek severim ama oğlum için ıslak yaptım 🙄
TRİLEÇEEEEEE

Yanına da buz gibi limonata
Cevap
21Cevap
Ben kuru kek seviyorum :D
şaka tabi ki de ıslak kek daha çok severim özellikl de hindistan cevizli.. Afiyet olsun ellerine sağlık 🌸
Hindistan Cevizli güzel ama oğlum sevmiyor onu 😊
Hmm aslında bende sevmezdim ama keke yakışıyor 😊 kakoulu da severim veya üzümlü kek
Üzümlü kek, ama buda güzel duruyor afiyet olsun eline sağlık.
Teşekkür ederim 🌸
İkisini de severim.
Eline sağlık
Teşekkür ederim
Olsa da yesek, ama olmazki canım çekti şimdi. Yapan var yapamayan var. Neyse afiyet olsun size.
Teşekkür ederim
Islak ve sıcak olanı 😂. Üzerine hindistan cevizi bir de.
😀😀
Ellerine sağlık çok güzel olmuş afiyet olsun ama ıslak kek 🍰 mideye oturuyor kabız yapma ihtimali var bence
Tatlı kekleri sevmiyorum. Favorim peynirli dereotu kek.
Çikolata onsanı değilim sade kek çay ikilisi candır
İkisini de severim ama sade kek daha hafif ıslak kek birde çikolata var boğuyor
Islak kek, özellikle kısıra yarısı bulandığı zaman...
Ahhh be canım cektiii
Gel tatlım 😊
Islak kek Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Bir insan sade keki nasıl sevebilir
Dünyanin en yavan şeyi
Senin bu tatlı sevdan ne olacak kız
Ne bileyim ben 😀
Her gün yeni tatlı...
Islak daha iyi öbürü ekmek gibi aynı
Islak kek, fıstık. 😋
Fark etmez her türlü kek severim
Islak kek ama farketmez
Islak kek derim buna yanisi
kadınında kekinde ıslağını severim...
Islak kek daha güzel olur
İko türü de seviyorum
ıslak daha çok severim eline sağlık
Teşekkürler
Islak kek tabiki
Islak kek
Sade kek
Kakaolu kek severim
Islak
Yaş pasta
Islaaaaaak kekkkkk😍
ıslak
Islak kek
İkiside mükemmel
Üzümlü. Kekim
Islak
Islak tabiki
Afiyet olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim ne demek
Bana da yollar mısın
Islak
Islak kek
1 ıslak kek 🥰🥰🥰
Revani
ıslak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?