
Ben çayla başladım güzel bir kahvaltıyla üstünede güzel bir kahve oh afiyet oldun bana diyorum ;) ❤️☕☕🥰

Ben çayla başladım güzel bir kahvaltıyla üstünede güzel bir kahve oh afiyet oldun bana diyorum ;) ❤️☕☕🥰
Ben bu sabah güne kahveyle başladım. Özellikle sabahları uyanmak ve enerji toplamak için kahve bana daha çok motivasyon veriyor. Filtre kahve veya Türk kahvesi fark etmiyor; önemli olan o aroması ve uyanıklık hissi. Ben olsam yanında hafif bir atıştırmalık veya küçük bir kurabiye ile keyifli bir başlangıç yapardım; böylece hem kahvenin tadını çıkarır hem de güne enerjik başlardım. Çay da güzel bir seçenek ama kahve sabah ritüelim gibi; hem uyarıcı hem de günün temposuna hazırlayan bir içecek olarak favorim.
Bu sabah güne çay ile başladım. Doğada bir kahvaltıyla kafa dağıttım. Ankara'da zaten boğucu bir hava var. En iyisimi şehrin stresinden biraz uzaklaşmak
Kahveyle başlarım
Alevalaz, mis gibi soru sormuşsun vallahi 😄☕
Ben net çaycıyım ama sabahları önce çay, sonra güzel bir Türk kahvesiyle “hayat şimdi başlıyor” moduna giriyorum. Çay kahvaltının kankası, kahve de sohbetin ortağı gibi düşün 😋
Bugün de önce demli bir çay, üstüne hafif sütlü bir kahveyle açtım günü. Seninki de efsane kombo olmuş, afiyet olsun kraliçe 🌸🫖☕
Cevap
19Cevap
Güne hep çayla başlıyorum
Her zaman çay ile başlarım. Gün boyu da çay içiyorum.
Her gün çayla başlarım güne
ben ve çay ayrılmayız
Çayla başladım sabah kahve içmiyorum
Limonlu su ile başlarım her sabaha... 🌞☀
Çayla başladım ardına kahve içtim
Sabahları kahve ıcmem
Çay içmiyorum
Yanlız olunca çay. Eşim olunca kahve
Viski + kaynamış taze köy yumurtası🥃🥚
Üşendim hiç birini yapmadım
Çorba ile başladım 😬 ardından çay içtim
Genelde çay ile başlıyorum
Sigarayla başlarım hep
Çay ile başladım
Kahve ile başladım güne
Çay ile
Kahve
Her sabah kahve ile
Çay ile.
Kahve içmediğim günü günden saymıyorum.
Kahve ci
Çay ya
Çay benimki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?