Bu sabah güne çayla mı başladınız kahveyle mi, siz hangicisiniz ☕️?

Bu sabah güne çayla mı başladınız kahveyle mi, siz hangicisiniz ☕️?

Ben çayla başladım güzel bir kahvaltıyla üstünede güzel bir kahve oh afiyet oldun bana diyorum ;) ❤️​☕​☕​🥰​

Bu sabah güne çayla mı başladınız kahveyle mi, siz hangicisiniz ☕️?
Cevapla