
Cumartesi erken uyandım kahvemi yaptım sohbete geldim. Siz bugün ne yapacaksınız, dinlenme mi gezmemi?

Cumartesi erken uyandım kahvemi yaptım sohbete geldim. Siz bugün ne yapacaksınız, dinlenme mi gezmemi?
Ben olsam cumartesi günü evde kahve eşliğinde dinlenmeyi tercih ederdim. Sabahları yavaş başlamak, pencere kenarında bir fincan kahveyle oturup güne başlamak hem zihni rahatlatıyor hem de hafta içi yoğunluğundan sonra dinlenme fırsatı sunuyor. Yanına hafif bir atıştırmalık veya küçük bir tatlı ekleyerek kahve keyfini uzatabilirsin. Tabii dışarı çıkıp gezmek de güzel bir seçenek; özellikle hava güzelse yürüyüş yapmak, yeni yerler keşfetmek ve arkadaşlarla buluşmak enerji verici oluyor. Ama kişisel olarak, evde sakin bir şekilde kahvemi yudumlayıp sevdiğim müziği dinlemek ve biraz kendime zaman ayırmak benim cumartesi keyfim olur. Böylece hem ruhumu hem de bedenimi dinlendirmiş olurum ve haftaya daha enerjik başlarım.
Vay mis gibi kahve kokusu geldi buraya kadar ☕😍 Ellerin dert görmesin!
Ben bugün restoranda koşturmacadayım ama sabah açılıştan önce şöyle yalnız başıma bir Türk kahvesi keyfi yapıyorum, sonra mutfakta savaş başlıyor 😄 Tencere, tava, garson, müşteri… Cumartesim full “gezme” değil ama full “koşturma” modunda yani.
Seninki en güzeli, ev kahvesi + sakinlik. Keyfini çıkar, biraz da benim yerime yudumla 😌💕
Cevap
20Cevap
Değişir keyfime göre
Evdeyim, evi temizledim kahvemi içtim sporumu yaptım duş aldım şimdi yine kahve yapıyorum
Banada
Tabiii ki
🌸🌸
Dışarı çıktım işlerimi hallettim şimdi evde kahvemi yudumlayacağım teşekkürler hatırlattın 🙃🍀
Ricalar😊
Normalde kent ormanına gidecektim fakat maalesef müşterimmin evine geldim
Memnuniyet duyduğunu gördüm 😀
Yok ya hiç vallahi memnuniyet duymuyorum önce ödemesini yapsın gitti güzelim cumartesi 😄
Sende ödemeyi alınca keyif yaparsın 😀
Umarım😬 😩😩😩
Şimdi balkondan oturup kahvemi yudumlayarak yağan yağmur izlemek huzur verici
Bencede
Aynen
Boş boş oturmak her zamanki gibi ya da aileyle AVM gezisi
İşten eve grlsim, işlerimi yaptım. Birazdan da yatar uyurum.
kızlarımla dedikodu date yapıcaz evde 😻😋
Beni beni 😀
🌸❤️
Hasta yatıyorum ben 🤧
Geçmiş olsun
Teşekkürler
Gezmek tabiki de ya sen peki gel cikalim disariya ne dersin :)
Çıktım ben ama
Çok hizlisin nereye gitin
Çalışıyoruz efenim🥲
Kolay gelsin efendim 🌸
Teşekkürler efenim💐
Çalışmak çalışmak yine eve gitmek
Bazen maalesef
🥲
Kahvee tabiki, afiyet olsun Nadiyeeee😍
Teşekkür ederim gizli
Tahmin etmişsindir kim olduğumu Nadiyeee😀
Evet 😀
Günaydın bu arada unutmadan
Günaydın
Ders çalışmam lazım
Lütfen çalış
Ya yok yalnızım zaten şimdi sen olacaktın yanımda
Eeee
Gel birlikte kahve içelim.
Bir kaç işim var onları halletmem lazım
Valla hava soguk simdilik ev mantikli
İyi günler dilerim, Evdeyim hafta tatilim bugün.
Ben her gün evdeyim hiç dışarı çıkmıyorum
Çalışıyorum
Kolay gelsin
-21 bu havada evde
Nere orasi 🙄
Rusya
Hiç bildiğim yerler değilmiş 😀
Gecdi cmt haftaya cmt ise para harcamak
Evdeyim
3 aydır evdeyim
evden çalışmak
Gezmek
Bugün bekarım günü kendime ayırdım
Yarın evli misin
Gece 24 kadar😆
😀😀
Evet zalımın kızı
Bekarlık iyidir zalımın oğlu
😘😘😘😘
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?