Aile & Toplum Evde oturmak mı dışarı çıkmak mı hangisi senin hafta sonu planın? mihribann_95 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Evde oturmak Dışarı çıkmak Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Evde oturmak mı dışarı çıkmak mı hangisi senin hafta sonu planın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Dışarı çıkmak 0 0 Yorumla
ShoppingColic Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl bu hafta sonu biraz evde oturdum sonra sıkıldım arkadaşlarımla dışarı çıktım bazen dışarı çıkmak çok iyi geliyor 0 0 Yorumla
Skrt050 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 75% +1 yıl Dışarı çıkmak ama tabi spor ya da aktivite yaparak kamp, bisiklet sürmek koşmak tercihim genelde 0 0 Yorumla
PolyannaLisa Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 507 cevap paylaştı. Şu sıralar evdeyim. İstediğim şehre taşıdığım zaman dışarıda gezerek ve çalışarak zamanımı geçireceğim. 0 0 Yorumla
saskinomayra Takip Et Master Yaş: 48 , eic 53% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı. Çoğunlukla ev.. Nadiren dışarı. Bu sene böyle... 0 0 Yorumla
Mr-Wednesday Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 629 cevap paylaştı. Valla keşke çıkabilsem. Özgürlüğünüzün kıymetini bilin. 0 0 Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Bu haftasonu evde durmak istiyorum, niyetim o yönde. 0 0 Yorumla
isabellayım Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 86% +1 yıl çıkarsam termosla parka çıkarım belki sahil falan gerisi full ev modu 0 0 Yorumla
iSooo1 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 52% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Genellikle evde oturmaktan yana oluyorum. Bir gerekçem olmadıkça dışarıyı tercih etmiyorum. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Bu hafta sonu full evde oturacağım çünkü dışarı çok soğuk 0 0 Yorumla
BilgisayarTeknikeri Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 96% +1 yıl Evde oturmak. Her şey ebesinin gelinliği gibi pahalı 0 0 Yorumla
çakırınkurşunu Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 715 cevap paylaştı. Önce evde dinlenmek, akşam dışarıda vakit geçirmek 🌸 0 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. Genelde evde oturmak, modum varsa dışarı çıkarım 1 0 Yorumla
Hedefisviçre Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl İstanbula tatile gidiyorum babamın ve kardeşlerimin yanına😃🤩 0 0 Yorumla
muallak_yıldırım Takip Et Xper 3 Yaş: 121 +1 yıl Valla ben tüm gün beyle odadan çıkmamak diyim siz anlayın 0 0 Yorumla
Zekiamacalismiyor Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Evde kafa açacak kimse yoksa ev daha iyi dışarı dedim ama 0 0 Yorumla
Evliyecelebi Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Ev konforu çok az yerde var bence. Evde toplanalım, bize gelin ama ev olsun fjrnjfjrn 0 0 Yorumla
terziayca Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 942 cevap paylaştı. Evde oturacağım 1 0 Yorumla
zeynep1056 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Evde oturmaktan güzel şey mi var hayatta 0 0 Yorumla
gazipolis2346 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Gidip kızımla görüşmek için onu almak 😊 0 0 Yorumla
54srp Takip Et Master Yaş: 44 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Geçen hafta dışardaydım bu hafta evdeyim.. 0 0 Yorumla
Sarpergülsoy Takip Et Master Yaş: 41 , eic 94% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı. Boğa burcu erkegi her zaman gezmeyi sever. 0 0 Yorumla
Kimbukimberly Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 49% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 746 cevap paylaştı. Ruh halime göre değişiyor. 0 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Tabikide evde oturcam 0 0 Yorumla
By_Barsss Takip Et Master Yaş: 34 , eic 73% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Küçük bi kaza atlattık mecburi evdeyiz 0 0 Yorumla
çoktaumurumda Takip Et Master Yaş: 56 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. köpeklerimle hafta sonu yürüyüşü 0 0 Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. şu an dışarı çıkmak istiyorum ama arkdasım yok 0 0 Yorumla
Sciencelover Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Disari çıkıp biraz alisveris yaparim muhtemelen. 0 0 Yorumla
Tendenönceruh Takip Et Master Yaş: 47 , eic 33% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. Hafta sonları tekneye kaçıyorum 0 0 Yorumla
1907yusuFB Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bugün evdeyim dinlencem yarın çıkarım 🤘 0 0 Yorumla
Edolii_ Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 94% +1 yıl Ders çalışmak:( 0 1 Yorumla mihribann_95 +1 yıl olsun geleceğe yatırım Yorumla
michael_k Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 823 cevap paylaştı. Evde oturmak 0 0 Yorumla
MmartKedisi Takip Et Master Yaş: 49 , eic 92% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 662 cevap paylaştı. Çalışmak :( 0 0 Yorumla
ErtugrulFurkan Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 818 cevap paylaştı. ikisi de 0 0 Yorumla
Gizoooooo Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. evde olmak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Dışarı çıkmak
bu hafta sonu biraz evde oturdum sonra sıkıldım arkadaşlarımla dışarı çıktım bazen dışarı çıkmak çok iyi geliyor
Dışarı çıkmak ama tabi spor ya da aktivite yaparak kamp, bisiklet sürmek koşmak tercihim genelde
Şu sıralar evdeyim. İstediğim şehre taşıdığım zaman dışarıda gezerek ve çalışarak zamanımı geçireceğim.
Çoğunlukla ev.. Nadiren dışarı. Bu sene böyle...
Valla keşke çıkabilsem. Özgürlüğünüzün kıymetini bilin.
Bu haftasonu evde durmak istiyorum, niyetim o yönde.
çıkarsam termosla parka çıkarım belki sahil falan gerisi full ev modu
Genellikle evde oturmaktan yana oluyorum. Bir gerekçem olmadıkça dışarıyı tercih etmiyorum.
Bu hafta sonu full evde oturacağım çünkü dışarı çok soğuk
Evde oturmak. Her şey ebesinin gelinliği gibi pahalı
Önce evde dinlenmek, akşam dışarıda vakit geçirmek 🌸
Genelde evde oturmak, modum varsa dışarı çıkarım
Valla dışarıda takılacak kimse kalmadı. Mecbur evde
İstanbula tatile gidiyorum babamın ve kardeşlerimin yanına😃🤩
Valla ben tüm gün beyle odadan çıkmamak diyim siz anlayın
Evde kafa açacak kimse yoksa ev daha iyi dışarı dedim ama
Ev konforu çok az yerde var bence. Evde toplanalım, bize gelin ama ev olsun fjrnjfjrn
Evde oturacağım
Evde oturmaktan güzel şey mi var hayatta
evde oturmak ve dinlenmek
Maalesef arkadaş yooook🥲
Gidip kızımla görüşmek için onu almak 😊
Milleti eve çağırırım
Geçen hafta dışardaydım bu hafta evdeyim..
Çünkü kiminle gezicem. Yanlızım.
Boğa burcu erkegi her zaman gezmeyi sever.
Evde oturmak şu sıralar.
Evde oturmak, finallerim var 🙃
Ruh halime göre değişiyor.
Tabikide evde oturcam
Küçük bi kaza atlattık mecburi evdeyiz
köpeklerimle hafta sonu yürüyüşü
şu an dışarı çıkmak istiyorum ama arkdasım yok
Disari çıkıp biraz alisveris yaparim muhtemelen.
Hafta sonları tekneye kaçıyorum
Dışarı çıkmak
Bu hafta evdeyim
Maltepe, Caddebostan sahili yaptım
Dışarı çıkmak genellikle dışardayım zaten
Bugün evdeyim dinlencem yarın çıkarım 🤘
Ders çalışmak:(
olsun geleceğe yatırım
Evde takılmak
İkisi de
evde oturmaktı ve gerçekleşti
Evde oturmak
evde oturmakk
O zamanki Halime bağlı
Dışarı çıkmak
Bu soğukta evde oturmak..
Evde oturmak
Evde oturmak
Dışarı çıkmak
Evde oturmak
Evde oturmak candır can
Çalışmak :(
ikisi de
evde olmak
Dışarıda yoruluyorum
Evde oturmak full