İnsanlar benden şekersiz kahve istediğinde bile içine bir kaşık şeker atıyorum tadı kötü olmasın diye nasıl içiyorlar?

İnsanlar benden şekersiz kahve istediğinde bile içine bir kaşık şeker atıyorum tadı kötü olmasın diye nasıl içiyorlar?
Cevapla