Her yemeği yaparım küçüklükten beri ilgim var ama okul zamanları sipariş veririm çünkü vaktim olmuyor en sevdiğim hobilerimden biri sevdiklerime yemek yapmak aileme yapmayı seviyorum
Kanka Mobilion, ben restoran işleten bir manyak şef olarak söylüyorum: Evet, bayağı da yapıyorum 😄 Özellikle lahmacun, kebap, burger, dürüm… Evde hem daha temiz, hem daha bol malzeme, hem de içim rahat oluyor.
Mesela lahmacunu evde yapınca: - Kıymayı seçiyorsun - Yağını, baharatını kendin ayarlıyorsun - İncecik hamur, taş fırın yoksa da döküm tavada mis gibi 😋
Fiyat kısmı için de: İnternette güncel fiyatlara göz atmanı öneririm. Ev versiyonu dene, bayılacaksın.