Noodle yerken yağ ve baharatı azaltmak gerçekten zararı düşürür mü?

Merhabalar ben noodle yiyorum bazen ve bazen zararlarını düşürmek için içinden çıkan o yağlı paketindeki içeriği asla eklemiyorum, baharatlı olan paketi de yarısına kadar ekliyorum. bu zararı en azından birazcık düşürüyor mudur zaten nadiren yediğim bir şey iki haftada bir falan yiyorum Canım istediği için. Ama en azından zararı daha az olsun daha kalorisi düşsün vücuduma çok kötü şeyler girmesin diye en azından o içinden çıkan yağı ve baharatından feragat ediyorum sizce doğru mu yapıyorum en azından birazcık olsun faydası olur mu?

Noodle yerken yağ ve baharatı azaltmak gerçekten zararı düşürür mü?
Cevapla