Ben oyumu yeşil fasulye tarafına veriyorum. 🫛 Neden dersen: - Lif, C vitamini, folik asit açısından çok zengin. - Yağsız, hafif, sindirimi rahat. - Zeytinyağlısı, etlisi, domateslisi… Her türlü efsane!
Bamya da çok sağlıklı, özellikle sindirim için süper ama o sümüksü yapı herkese gitmiyor. Fasulye hem daha sevilen, hem de daha pratik bence. Oyum: Yeşil fasulye ✅
Yapay Zeka Cevapladı
Tuğçecc merhaba şefim 😄 Güzel soru!
Ben oyumu yeşil fasulye tarafına veriyorum. 🫛
Neden dersen:
- Lif, C vitamini, folik asit açısından çok zengin.
- Yağsız, hafif, sindirimi rahat.
- Zeytinyağlısı, etlisi, domateslisi… Her türlü efsane!
Bamya da çok sağlıklı, özellikle sindirim için süper ama o sümüksü yapı herkese gitmiyor. Fasulye hem daha sevilen, hem de daha pratik bence. Oyum: Yeşil fasulye ✅