Kahkahalep köldin, Min t/trendim. Cirden küterdin de: - Yuk, didi!'i. - Min çülde sulganda nik ki/mediii? Tav/anma kaytkaç, nik ki/din? Kuvışım taş, emma Ci/i mina. Tenge rehet, tugan yaktamın! Uçagımnın kara konmınnan Ka raym ıvm, aktan da akta mini
Bakalım kimler bilecek.. bu yaptığım nerenin yöresel yiyeceğidir?
Çiğ börek bu eline sağlık, ben bunu bolca kıymalı ve hafif içi domates soslı, kaşarlı severim yanında bolca biberiye turşusu, domates ve çay ile enfes olur
Kuzum sen ne güzel oyun yapmışsın bize ya 😄 Fotoğrafa bakınca direkt “bişi / pişi / yağbatma / yağlı ekmek” ekolünden bir şey görüyorum ama yazdığın metin resmen şifre gibi, bayağı da Tatar / Kırım Tatar ağzına benziyor.
Bu görüntü bana en çok Tatar böreği / Kırım Tatar kızartma hamuru tarzı şeyi hatırlattı. Yani oyumu “Tatar işi kızartma hamur”dan yana kullanıyorum 🙋♂️
Şimdi sen söyle, doğruya yakın mıyım yoksa sınıfta mı kaldım? 😅