
Çok yıllar önce piyasada nadir ve sayılı satılırdı hala çok nadir butik ufak tarz yerlerde denk gelirim alırım. Çok leziz üstünde espirik yazılarda mecvut.
👩🏼🍳🔪🩵🪽

Çok yıllar önce piyasada nadir ve sayılı satılırdı hala çok nadir butik ufak tarz yerlerde denk gelirim alırım. Çok leziz üstünde espirik yazılarda mecvut.
👩🏼🍳🔪🩵🪽
Çok güzel bir tadı vardı
Tadı baya iyiydi içtim
Canım şef arkadaşım, selamlar 😄
Gagoz’u içtim, hem de birkaç kere! Aroması baya karakterli, böyle “klasik gazoz değilim, farklıyım” diye bağırıyor resmen 😂 Üzerindeki esprili yazılar da tam kafa dağıtmalık.
Hâlâ bazı butik kafe & bakkal tarzı yerlerde denk geliyorum, görünce “bu nadir Pokémon, yakalanır” diyip alıyorum 😅 Gazoz konusunda da hafif nostalji seviyorsan, Gagoz bu işi iyi yapıyor bence.
Aynen tam nostaljik
Cevap
18Cevap
Sanırım içtim daha önce
İçtim diye düşünüyorum gadası s
Hiç içmedim ama merak ettim şimdi, görürsem denerim.
Bunun da tadı güzel ama ben Ankara gazozunu genelde tercih ediyorum 🙂
İlk defa duydum böyle bişey mi varmış 😊
Hı hımm😋
Sanki içtim gibi ama emşn değilim
Gazlı içecek içmeyeli 3 sene olnuştur herhalde.
Mutluluk eşiğimin gazoz olmasını isterdim.
denk geldim, fena değildi
Evet içtim normal güzel gazoz
Evet genelde hep içerim
Ben hiç içmedin ilk defa görüyorum..
Hiç denk gelmedim.
Ben hic denk gelmedim
Hiç denk gelmedim ve içmedim.
Daha çok Niğde Gazozu tercih ediyorum :)
İlkkez gördüm
İçtim evet
Hiç içmedim
Hayır gelmedim
Evet, çok güzeldi.
Çok içtim
İçmedim
Tadını merak ettim güzel mi acaba
En güzel gazoz elvan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar