Baba İstanbul'da sadece Migros da satılıyordu askere gittim geldim ve kalkmış eğer bu içeceği gören olursa İstanbul civarında haber etsin yeminle en uygu zamanda gidip alcam müthiş bir tat 


Mutlaka deniycem bende şimdi gördüm 😊
Eğer bulursan kesin haber et
Tamam 😂😂
Teşekkürler
Fanta hiç sevmiyorum
Adı sadece fants
Ben sevmiyorum bu tür şeyleri kola çok içerim siyah pepsi
Colaya laf yok ben delidiyim. ama bu cok farklı bir tat
Bir ara alırım
Bulursan haber et olurmu😅
Niye la türkiye de yogmu😂😂😂
Bir tek Migros da vardi oda kalkmis
İlk kez gördüm
Cevap
1Cevap
İlk defa senden duydum
Denemenizi tavsiye ederim
Bulursan soyle bende alim o aromayı özledim
Teşekkürler
İlk defa senden duydum
Bulursanız denemenizi tavsiye ederim
yok içmedim hiç
Tavsiye ederim
denemedim bulursam haber veririm
Teşekkürler
İçmeyi düsünmüyorum.
ıcmedım
içmedim
Tavsiye ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar