Tek başına dışarıda yemek yiyip kahve içmekten hâlâ çekinen var mı 😅?

Eskiden yapamazdım çekinirdim ama şu an yapıyorum sanki tek olduğum için ödemeyi yaparken adamın süzdüğünü hissediyorum bi onun haricinde sakince oturup kahvemi içerken tatlı yerken kimsede sizi izlemiyor bakan olursa gülümserim hatta onlarda gülümser

Tek başına dışarıda yemek yiyip kahve içmekten hâlâ çekinen var mı 😅?
Cevapla