İnsanlar bir kafede tek başınıza oturup bir şeyler içtiğinizde ya da yemek yediğinizde garip garip bakıyor. Hayır, yalnız kalmak istiyor olamaz mı o insan? :D


Yo, hiç de saçma değil hatta istediğin zaman kalkıp gitmek ve sırf yalnız olmamak için davet ettiğin kişinin saçmalıklarını dinlemek zorunda olmamak sebebiyle de son derece keyifli bir eylemdir.
bence de
Bende tek takılmayı çok severim bazı sünepeler yanına birini almadan ne kafeye ne sinemaya veya hastaneye bile gidemez ama ben her işimi tek başıma yaparım
tek olmak iyi ya bazen
Tek sıkıntısı fotoğraf çekerken insan birini arıyor
Cevap
13Cevap
Kimse yoksa saçma değil
bence de asla değil
Aynen şu an ben 😁
hahaha afiyet olsun
Garip bir durum degil ama daha cok sosyallesme alanları olduğu icin o bakislara maruz kalınıyor bazen..
garip ya saçma yani insanların bakması falan
Evet bakmaları saçma
O nedenle ben kafelerde değil parklarda yerim yiyeceklerimi... 😊 Yalnızlık oralarda daha huzurlu oluyor da...
bence de hoş valla
Değil, insanlar ihtiyaç için de yemek yiyor. Kahve içiyor.
bence de
zaten bunun için 6-7 kişilik ev arkadaşı diye bi kavram var ya çoğu şeyi yalnız yapmak çok sıkıcı insan paylaşmak istiyo
Açıkçası biri beni izlerken sakarligim tutar tek yemek daha güzel
ahhaha aynen öyle
😂😊
Ben ne yapacağımi bilmiyorum, elimi kafama koyup yiyorum 😅
mis gibi ya
Yalnız başına kahve içmek yemek yemek saçma değil güzel eylem
Aynen ya insanlar cins cins bakıyor ben rahatsız hissediyorum o yüzden pek yalnız gitmiyorum.
asıl saçma olan o bakışlar bence
Öyle ama ben rahatsız oluyorum tek başıma çoğu zaman paket alıyorum
Hayır saçma değil
İnsanın kendine vakit ayırması, kendi kendine eğlenebilmesi, hayattan keyif alması kadar güzel bir şey var mı? Hayır. Saçma değil çok güzel bir şey.
bence de öyle
Hayir 😑😑
Ben genelde kendim ile kahve içmeye giderim
Kendim ile yemek yerim bundan daha normal ne var
evet mis gibi valla
garip bi durum değil yapabilen insanlara aşırı imreniyorum özgüvenli biri olmama rağmen hayatımda hiç tek başıma yemek yiyemedim çok utanıyorum
evet ya bana da tek oturmaktan çekinmeyen biri öz güvenli geliyo
Değil ama bende teksen rahatsizlik hissediyorum herkes birileri ile olduğu icin
telefonla konuşurum ben genelde
Bu soruyu sormak saçma.
neden
Kafa sakinliği kadar güzel bişi mi var yahu
aynen öyle ya
Ben hep yaparım güzel.
ben de seviyorum
Ben büyük saçmalıyorum o zaman
ahhaha hepimiz öyleyiz
Yalnızlık iyidir yalnızlık
Değil. Bazen yalnızlık isteniyor.
bence de
Değil
bence de değil
Yok aksine insan bazen yalnız kalmalı
bence de öyle
Hep yaptığım şeyler
benim de öyle
En güzeli gerçekten
Hayırrr
bence de
Bazen iyi geliyot
ben de seeviyorum tek kalmayı
Yooo
dimi değil asla
Aynen kız
Hayır değil
bence de
niye olsun
dimi asla değil bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?