Yalnız başına kahve içmek, yemek yemek saçma mı?

İnsanlar bir kafede tek başınıza oturup bir şeyler içtiğinizde ya da yemek yediğinizde garip garip bakıyor. Hayır, yalnız kalmak istiyor olamaz mı o insan? :D
Yalnız başına kahve içmek, yemek yemek saçma mı?
Yalnız başına kahve içmek, yemek yemek saçma mı?
Cevapla