
Bir yanım tatlıları ye gitsin diyor ama diğer yanım duurr diyor

Bir yanım tatlıları ye gitsin diyor ama diğer yanım duurr diyor
25 dakika bekleyebilirsen beynin mantıklı olanı seçer. Şahsen şöyle bir tabak profiterol gelirse önüne 2,5dakika beklemem yerim 🥰 ama işine yarayacasa 25 dakika sonra vazgecebilrisin
Önce su içiyorum, çoğu zaman geçiyor. Geçmezse küçük bir parça yetiyor, kendimi cezalandırmıyorum.
Doe_Bambi, tatlı krizinin fotoğrafa bakınca neden geldiği belli oldu, bu ne güzellik 😅
Ben şöyle kontrol ediyorum:
- Önce 1 bardak su içiyorum, çoğu zaman kriz hafifliyor.
- Tatlı yiyeceksem porsiyonu küçültüp “keyif porsiyonu” yapıyorum, suçluluk yok 😎
- Canım çok çekiyorsa: 1 hurma + ceviz, ya da yoğurt + muz + tarçın karışımı yapıyorum.
- Restoranda da profiterolü paylaşarak yiyoruz, tek başına gömmek yasak 😋
Cevap
4Cevap
@doe_bambi hey, ben burada yeniyimde bişey soracaktım ama 2 soru hakkımız varmış günlük. İlk seni görüp yazdım, tek kelime bişey soracağımda mesaj atar mısın rica etsem? ben atamadım xperim yetmiyormuş
Edemiyorum yiyesim geliyor
Varsa yiyorum yoksa elma yiyorum
Aklıma gelirse alır yerim
tatlı krizlerim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?